Alla inlägg den 7 maj 2009

Av Nathalie - 7 maj 2009 16:17

Här sitter jag i ett rum som min "syster" Denise bor i, jag sitter vid hennes dator och tycker att dagen är skit eftersom att jag har inga skor att ha på fötterna som passar till kläderna jag vill ha på mig idag.

Jag har inga skor som jag kan ta på mig för att min tå är skadad och eftersom jag inte har skor så kan jag inte gå ut i dom här kläderna och göra något roligt i de fina vädret.


Jag har ju valet att klä mig i "vinter" kläder om jag ska gå ut men jippie så kul, här sitter jag och klagar på att jag inte har något att göra att denna Torsdag är tråkig speciellt som det är de där jävla Hockey VM så man inte får se tv heller ! .. här klagar jag när jag egentligen inte borde sitta å klaga över sånt när folk har de värre .. men ibland måste man ju ha något att klaga på lr hur?



Läste just en artikel som min syster Sara hade länkat till på sin blogg och det är så jävla hemskt att man inte kan tro att de är sant !


http://www.dn.se/nyheter/varlden/varje-gang-strider-blossar-upp-valdtas-kvinnorna-1.475770 <-- Läs artikeln ni med !

Presentation


Född: 1989
Bor: Norrbotten
Älskar: Kim & Fantasy

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards