Alla inlägg den 25 september 2008

Av Nathalie - 25 september 2008 13:40

Snacka om att friden är borta, fast iofs kan de ju också bero på mig själv med tanke på att det är den tiden för den här månaden.


Men de är sant min lilla moster går mig redan på nerverna och hon kom hem igår, jag går nog henne på nerverna också åtminstone idag. Igår kväll såg vi på en film som mamma inte tyckte att vi skulle göra.

(Pride and Prejudice var filmen vi såg och som jag nu har sett ganska många ggr)


Jag har städat lite idag och det är nog inte slut med städandet än, men jag ska nog ta mig något att äta för det.. uscha jag vill gnälla massor, som att min moster tycker att hon har väntat nog länge på ett svar från en kille och hon sms m.m till honom och han inte svarar, och då säger jag åt henne att jag har väntat ännu längre än henne och det är ju sant.

Men å andra sidan så är jag inte hon och hon är inte jag, så det kanske bara betyder att jag är så jävla dum i huvudet som väntar hela tiden.....


skitsamma. Ha en bra dag. Hejdå

Presentation


Född: 1989
Bor: Norrbotten
Älskar: Kim & Fantasy

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8 9
10
11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards