Alla inlägg den 12 september 2008

Av Nathalie - 12 september 2008 23:47

det är ändå som att ödet vill mig något, jag menar att båda gångerna med sms så var jag på samma ställe. och jag vet också att människan gör det med flit, åtminstone känns det som det.


jag måste reda ut det här och det är fort, men eftersom jag fick vänta tre månader på svar så kanske jag måste vänta tre månader till.


sovsött

Av Nathalie - 12 september 2008 18:54

sms, gräsklipparen starta inte, maten smakade ve och fan, fick en gratis glass på affärn och det värsta !! Eva ska ingenstans idag, så jag får lov att vänta helt till söndag innan jag kan vara ensam.



Alltså jag blir totalt GALEN, jag borde gå och lägga mig, stänga av mobilen och helt enkelt bara sova bort några veckor till.. det känns som att jag alltid sitter och väntar på nästa steg som ska vara det slutgiltiga men då det steget kommer så går alltid något fel. världen är skit.

Av Nathalie - 12 september 2008 14:14

Jag vaknade med dunkade hjärta, vad hade jag drömt?..

Jag sträckte mig efter mobilen och såg två saker, klockan var halv sex på morgonen och att jag just hade fått ett sms.


I sms:et stod det en fråga: "Har du stora bröst?"

och jag svarade: "Mjo ganska så, hurså?"

och sedan fortsatte det, under tiden som sms på sms kom så började jag fundera, är det de här jag har väntat på hela sommaren?

Det verkade som det åtminstone, jag han* duscha och sedan kom slaget !


06.44: "För långt HEJ DÅ SKRIV INTE MER!!!!!"


men som jag alltid är så kan jag inte låta bli, så jag har skickat 4st sms och två bilder. Mer än så lär väl inte ske heller.


Frågan jag ställer mig själv just nu är: är det verkligen den personen jag tror att det är, eller är det någon som driver med mig???

jovisst, jag har fått veta att personen i fråga är sådär, men kan jag lita på den källan??



Faktum är att detta är mer irriterande än någonsin, jag har inte fått fler svar utan fler frågor. Snacka om en rolig fredag.


Adjö

Presentation


Född: 1989
Bor: Norrbotten
Älskar: Kim & Fantasy

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8 9
10
11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards