Alla inlägg den 15 september 2008

Av Nathalie - 15 september 2008 21:28

Det blir nog inte att se på "I ditt ansikte" ikväll, de är inte länge till det börjar men jag har ingen ro i kroppen.

Usch nu gillar jag verkligen inte att vara ensam i de här huset, det är min favorit årstid just nu, men idag är inte min dag, uscha jag är mörkrädd..


äsch..

Av Nathalie - 15 september 2008 17:48

Jag höll inte det jag sa, jag vaknade halv sex imorse.. Jag funderade på om jag skulle promenera ut till mormor och morfar, men de blev inte, jag städade och höll på istället.


Sen försökte jag ringa massor av ggr till mormor men hon var ju så klart inte hemma förens strax efter ett.

Lars och mormor kom förbi och vi kopplade ur gräsklipparen ur laddaren och sen for vi till affärn/sörre/hem till mormor..

Efter det så drog jag och lars till mosters trevliga hus och han hjälpte mig med nedladdning av Heroes3, så nu kommer jag iaf inte ha hur tråkigt som helst.

Då lars for så åt jag några plättar, plokade ur diskmaskin och ut på gräsklipparen, då jag kom in så  hade inte spelet laddat klart så då tog jag ut hundarna på en promenad.

Så nyss har jag kommit in med trötta hundar, installerat spelet, pratat med lars i telefon och sagt att jag klarade det och pratat med mamma en sväng.


Nu efter det jag har skrivit här ska jag ner och hämta vatten och så sitta en stund vid datan och prata med folk ^^ .. Sen så måste jag också komma i håg "I ditt anskite" på 5:an ikväll ^^


ha en bra kväll.. hejs

Presentation


Född: 1989
Bor: Norrbotten
Älskar: Kim & Fantasy

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8 9
10
11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards