Alla inlägg den 18 mars 2019

Av Nathalie - 18 mars 2019 17:32

Snön vinner..............
Jag skottade igår kväll den tyngre otympliga snön.. För den kom lördag till söndag och hade varit blöt och halvt torkat..
Så jag gjorde ena halvan av infarten från typ åtta till nio och sen gick jag in för paus.

Var blöt och kall.. Gick ut tjugo över elva och gjorde klart andra halvan mot vägen.
Sen hade jag en dålig natt.. Somnade inte förens vid fyra och klev upp halv tolv....
Så tänkte jag gå ut och skotta och in på affären.
Öppnar ytterdörren och snön tar emot. BLÖTSNÖ!!!!!!!!!!

Tog mig till bilen, små skottades för tänkte flyttar jag bilen och ber traktor killen som hjälpt oss förr få bort den blöta snön är det ju bra om bilen inte är där....
Backar bakåt och körfast i plogkanten vid vägen som plogen kastat in mot infarten inatt.. Blöt snö..

Grannen kom till min räddning vi puttade lös bilen och han snöslungade bort lite snö så jag fick ut bilen. Nu är det bara att vänta på mer hjälp för jag ger fan upp...
Varken jag eller Kim har ork energi eller tid att bråka med snön idag!!!!


Så ha en förbannat bra måndag alla glada spadar. Min kan ju bara bli bättre känns det som.

Presentation


Född: 1989
Bor: Norrbotten
Älskar: Kim & Fantasy

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Mars 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards