Alla inlägg den 10 mars 2019

Av Nathalie - 10 mars 2019 12:13

Ja det snöar fortfarande.
Det blåser fortfarande.
Idag ska jag fan inte stressa med snön.
Den får vänta.... Jag har vaknat för kanske en halvtimme sen och jag känner nej idag får det vara så lugnt det går.
Så jag tror jag ska vänta på mörkret innan det blir skotta snö.
För man blir tusan blind i ljuset där ute

Aja ni får en bild på mitt tävlings moment från igår och gissa vilken som var min (den som vann).
Ha en bra söndag alla glada spadar.

Av Nathalie - 10 mars 2019 01:58

Jag är less att det snöar.. Fick skotta fredag och fick skotta lördag... Lär får skotta "idag" med när jag väl sovit och vaknat.

Är hemma nu iaf.
Vi var till puh-pojken som fyllde 30år i torsdags och firade honom idag.

Blev en massa alkohol presenter och några utmaningar mot födelsedagsbarnet sen så kunde jag inte vara med i bordsspelet för man ska ha en stor plast sak i käften och försöka läsa från ett kort och så ska ens lagkamrat gissa vad man säger.
Men jag har sår i munnen xD inte sånna som smittar utan bita sig själv sår som skett av olyckshändelse och då är det inte kul att ha saker i munnen som inte behöver vara där

Jag vann i min tävling och födelsedagsbarnet slog en av oss genom att stå längre i brygga än den andra.
Lars var snäll och körde mig och Kim iaf.
I snön........
Aja nu ska jag roa mig med annat. Sovgott alla glada spadar.

Presentation


Född: 1989
Bor: Norrbotten
Älskar: Kim & Fantasy

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Mars 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards