Alla inlägg den 27 februari 2019

Av Nathalie - 27 februari 2019 14:08

Jag är lite sliten.
Jag känner som varför gör jag såhär varje gång ^^
Alltså så fort jag blir piggare från vad som har varit så gör jag för mycket xD
Nu känner jag bara uhhgg för det mesta, om ni funderar har jag skottat bort snö från altanen. Men jag gjorde inte allt, jag stoppade mig så att jag inte skulle ha ihjäl mig på en gång.

Igår var vi till Café på bit. Jag sanna Siri gick lite pokemon och Patrik Kim och albin spelade magic.
Vi avslutade med sen middag.. Friterad kyckling tog död på hälften av oss och den andra hälften blev minst lika spräng mätt på stark kyckling gryta, vårrullar och sushi...

Om några timmar ska jag till jobbet.
Och Kim köpte ett stort jäkla kinder ägg igår. Och då köpte jag ett idag :0
Men jag sa åt Kim att nu köper vi inte fler sånna.. Jag menar dom kostar nästan 100:- styck och det är 220g choklad med en leksak vi inte använder ;)
Haha.. Men dom är ändå lite roliga.

Ähh nu får ni ha en bra onsdag alla glada spadar.

Presentation


Född: 1989
Bor: Norrbotten
Älskar: Kim & Fantasy

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards