Alla inlägg den 5 februari 2019

Av Nathalie - 5 februari 2019 10:38

Jaha då var det kallt igen -24..
Igår så kom lena förbi och skrev ut några papper och jag skickade kortet jag gjort till moster Eva med henne till mormor.

När jag for till jobbet var det fullt hus och väl på jobbet så var det inte så högt tempo.
Läste lite igår kväll och läste lite imorse innan jag slutade och jag blev lite smått irriterad eftersom i boken jag läser nu fick jag mig en chock över en sak som jag tydligen missat.
Irriterande när jag inte håller koll på att det finns böcker som jag borde läst innan den här. Jag menar jag läste ju The bane chronicles och jag har läst The infernal devices men tydligen så ska jag läsa samlings boken The shadowhunters acadamy också för som The bane chronicles så är det en samling av historier som kan vara bra att veta xP

Nåja jag tror jag kan läsa The dark artifices och sen läsa boken jag missat..

Ähh ha en bra tisdag alla glada spadar.

Presentation


Född: 1989
Bor: Norrbotten
Älskar: Kim & Fantasy

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards