Alla inlägg den 29 december 2018

Av Nathalie - 29 december 2018 17:20

Denna dag kommer för alltid vara dagen jag stängde in grannen i sitt garage xD

Det blåser ute och jag såg att garage dörrarna var öppna då jag och Siri skulle åka till stan vid två.
Så jag går över knackar på och får inget svar.
Går till dörrarna hör ingen inne eller så så jag stänger igen och säkrar dörrarna.
Far till stan med Siri och säger påvägen dit tänk om jag stängde in någon... ^^

Kommer vi hem här strax innan fem ser dörrarna öppna, går in med sakerna och går över och knackar på, denna gång så såg jag det lyste i garaget.
Grannen öppnar och jag frågar på en gång stängde jag in dig tidigare!

Och han säger jo.
Så han hade varit inne i garaget inne i fordonet där och jag hade inte ropat utan bara varit duktig och stängde igen xD

Han hade tagit sig ut för en bekant kom på besök och han sa att det var ju snällt att jag tänkte på deras saker xD
Men det är lite pinsamt xD
Iofs tänkte jag ju gå tillbaka när jag kom hem för att säga att dörren var öppen, men nu blev det istället gå över och säga att det var jag som stängde in dig xD

Nåja ingen stor skada skedd bara pinsamt för mig xD

Ha en bra lördag alla glada spadar.

Presentation


Född: 1989
Bor: Norrbotten
Älskar: Kim & Fantasy

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< December 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards