Alla inlägg den 9 december 2018

Av Nathalie - 9 december 2018 11:52

Jo veckan stack iväg med oss..
Försöker komma på vad fan jag gjort i veckan.

Skottat en jäkla massa snö åtminstone!!
I onsdags lång dags möte och snö, lyckades återlämna puh pojkens mössa och vantar.
Tog mig inte upp för backen vid honom utan jag fick backa ner och gå upp sen ^^

Fast tisdag var jag på stan med Siri också och torsdag blev det stan med Patrik och Kim och sen fick Patrik åka hem med sanna och albin som vi mötte på dollar.
Fredag for jag på stan med Eva och sen körde henne till stadshotellet och åkte hem för att sen åka dit själv och äta med kollegorna.
Mamma tog sig från lule till mormor med Lars och så åt hon med bella och Johan innan hon kom hit i fredags....
Öhmmm.. Igår så åkte jag tur och retur med ådii blev lite hastigt bestämt men det var ändå trevligt även om det kanske var lite jobbigt att köra i snön för henne ^^
Mamma hjälpte till med lite städ här hemma och hon mormor.
Sen efter lule igår så var det direkt till grundvik för att byta olja och filter. Fick dessutom hjälp att fixa min vindrutetorkare på förar sidan så nu kan jag ju se till och med ^^

Så idag vaknade jag av sendrag... Ont som fan... För vi skottade igår och så har vi skottat nu på förmiddagen.. Förbannade snö..
Fast det är åtminstone ljust.

Juste i onsdags när jag åkte till mitt dags möte så var en buss i diket :0
Och det var så service lampan i bilen började lysa så därför skulle vi byta olja osv.

Nåja. Ha en bra andra advent alla glada spadar.

Presentation


Född: 1989
Bor: Norrbotten
Älskar: Kim & Fantasy

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< December 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards