Alla inlägg under februari 2015

Av Nathalie - 21 februari 2015 13:45

Lördag lördag man ska jobba i fyra timmar och fyrtiofem minuter och det blir spännande att se om jag hittar dit.
Igår var vi med puh-pojkarna lite.

Vi var då helt nyktra och åkte hem kring halv elva :)
Haha nåja nu får ni ha en bra lördag alla glada spadar..

Av Nathalie - 20 februari 2015 13:20

Fredag är det och jag har just dammsugat

Om ett tag ska vi till affärn och sen får vi se efter de.

Ha en bra fredag alla glada spadar

Av Nathalie - 19 februari 2015 12:39

Nittonde februari.
Tjo hej leverpastej om två timmar och cirka fem minuter ska jag till jobbet... Eller vara på jobbet för så börjar jag

Grått väder ute och elementen knakar otroligt att man fått sova nå. :)

Skönt med sovmorgon idag får väl se vad man ska hitta på efter jobbet.

Hm kanske inte så intressant att läsa de jag skriver men men ni gör som ni vill ^^

Ha en bra dag alla glada spadar

Av Nathalie - 18 februari 2015 22:06

Ja jag ser tv och tycker filmen är knäpp som attan!
Har jobbat idag och jobbar imorgon..

Kim har varit runt halva stan medan jag var på jobbet :)
Sen har vi handlat här hemma och haft lugnt lugnt..

Av Nathalie - 17 februari 2015 19:19

Trött trött tröött

men vill inte sova än ..

Har jobbat idag och gjort plättar till middag, kim har diskat och varit i telefon idag.

vet inte riktigt vad jag tänkte skriva här idag.


Mest antar jag att jag tänkte skriva att katten är söt eller nå..


haha ha en bra kväll alla glada spadar

Av Nathalie - 16 februari 2015 20:46

Måndag.

Fin dag men blåsig.

Jobbat, fått kim att byta torkarblad på min bil.

Fått kim att ta ut bokhyllan och in dörren i källaren.

spelat lite Diablo & sett youtube.

Gjort en adressändring och betalat en räkning.

Hittat ett par byxor i källaren som inte är mina eller kims !!


Nåja man jobbar imorgon också.

Har en fin kväll alla glada spadar

Av Nathalie - 15 februari 2015 22:33

Wohoo jobb jobb imorgon
Ha en god natt och tänk på mig som inte kommer sova även fast jag måste.

Av Nathalie - 14 februari 2015 01:09

Har inget vettigt att rapportera... Sanna lifta igår..
Jag hämtade på andra änden...
Jag har jobbat idag och just kommit från diablo tre på stenbacken...
Eva fyller år så grattis ska försöka ha en lugn helg

Godnatt alla glada spadar

Presentation


Född: 1989
Bor: Norrbotten
Älskar: Kim & Fantasy

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11 12
13
14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards