Alla inlägg den 8 februari 2015

Av Nathalie - 8 februari 2015 23:01

Vi lever idag även fast kim har ont i armen
De har inte hänt så mycket idag men jag har lyckats hälsa på Lars och angelika och dom i pålis..
Fick med Patrik som åker härifrån till skolan imorgon..

Nåja ska nog ner och störa kim lite

Kims fina höger arm

Av Nathalie - 8 februari 2015 00:23

Just nu är jag glad att jag inte är hos mormor och morfar för där bör det låta ännu mer än här hemma när det blåser så här...

Det har varit en underbar kväll haha iaf rolig och underhållande med new York spelande med carro och se Emil lyfta kim och Sofi...
Simon som tyckte jag var kort hårig och Tim som surrade om allt möjligt...
Stoffe uppskatta min städning och Emil hjälpte till.. carro och Nicklas erbjöd sig att hjälpa och Simon höll på att avlida av lukten...
Danne var danne och skrattade med när vi
Pratade inbillningen..

Jojo puh folket roade sig när vi for och väl hemma blev de dusch och säng för Kim på en gång.. Jag ska väl sova snart och lyssna på vinden..

Presentation


Född: 1989
Bor: Norrbotten
Älskar: Kim & Fantasy

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11 12
13
14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards