Alla inlägg den 12 maj 2012

Av Nathalie - 12 maj 2012 15:13

Hej alla glada spadar.

Igår så klev jag upp vid sex och åt frukost med mormor, kring sju så kom moster E och vi började vår resa mot boden.

Väl i boden for jag med hennes bil till lule när hon hoppat av vid jobbet sitt.

Jag var i lule tills kvart i tio på kvällen, under dagen så hann jag cykla till och från hertsön med mamma gåendes brevid mig ena vägen och andra vägen så åkte hon bil.

Jag hann se problem med morfars bil som moster L körde, jag hann träffar morbror S, jag hann städa och gosa med katterna, handla potatis och kattmat samt vara på en värdelös affär som inte hade något jag ville ha, jag hann sen fixa mig ett par strumpbyxor och så lyckades jag falla för reklam.


Jag for tillbaka mot boden kvart i tio och var där strax efter tio någon gång kanske närmare halv elva eller nått.

Väntade på den jobbplatsen och såg folk i fyllan ( de var ju ändå personal fest), sen så fick jag med mig moster E och tre herrar i bilen, vi körde hem herrarna och sen körde jag hem moster E ..

Cirkus tjugo i två i natt så var vi i byn, kim hämtade mig och jag fick sova med honom  


Idag vakna vi kring nio, men klev inte upp förens strax efter nio, jag har hunnit cykla till och från lundmans och stackare kim är inte allt för pigg i magen idag.

Måste väl ut till byn sen, får väl se när det händer och sker, kanske efter maten vem vet.

Nåja ha en bra helg alla glada spadar.

Presentation


Född: 1989
Bor: Norrbotten
Älskar: Kim & Fantasy

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards