Alla inlägg den 10 maj 2012

Av Nathalie - 10 maj 2012 08:47

godmorgon alla glada spadar.

igår tog jag mig till byn, hjälpte mormor att städa klart de hon påbörjat själv.

I förr går och igår innan byn hjälpte jag kim med tandpetare för att trollmor skulle bli glad  


Idag är det torsdag, jag vakna strax före fem, sen så ringde lars telefon och väckte strax efter åtta.

Jag har hunnit ringa af och höll på att skratta ihjäl mig när herrn jag prat med ansåg att det jag sa var ren och skär idioti, inte att jag var en idiot, men att det jag pratade om var idioti.  


Idag är första dagen på Kims 5veckors praktik, som förhoppningsvis leder till minst 6månaders jobb som det är sagt, men jag ropar inte hej helt och fullt än, för att sist han hade praktik som skulle leda till jobb gick de åt skogen eftersom företaget han var på plockade bort sitt eget folk.


Imorgon är det  fredag då ska jag upp med tuppen om inget har ändrat sig, då ska jag dessutom köra vilse, så de blir spännande om jag hittar tillbaka dit där jag ska vara imorgon kväll.

ajja, jag har inte mycke att säga just nu, ha en bra dag alla glada spadar.  

Presentation


Född: 1989
Bor: Norrbotten
Älskar: Kim & Fantasy

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards