Alla inlägg den 20 november 2011

Av Nathalie - 20 november 2011 19:08

Jag sitter vid datorn och spelar minecraft och pratade till och från med siri på msn. Internet på datorn ger upp gode ofta nu så jag börjar få lite knäpp i huvudet av det !!...


Men de sista siri hann skriva innan internet tjorva till sig var Det snöar ;D

Å då jag titta ut så gjorde det faktiskt de, å jag tvinga kim till balkong dörrn och typ

dansa medans jag sa det snöar det snöar men han är icket imponerad ^^ men det snöar ;D

hihihihi, enda problemet jag har är att jag har värdelösa vinter skor ^^


Nåja ha en trevlig kväll i snön alla glada spadar ;D

Av Nathalie - 20 november 2011 11:06

Det var riktigt säkert full speed ahead igår.

Först var det dop, med folk som hälsade på & fikade efteråt.


Sen bar det av till pålis där två donnor hämtades upp i stället för en, sen till skogen & där var vi inne i datorn å tittade minecraft, var ut och sprang runt halva gården för att få bort lite energi från siri och hålla värmen i kylan.

Väl inne igen så var de film tittande och om jag inte minns fel somna väl siri kring elva & jag var övertrött precis som sanna och vi svamlade på med allt och inget till omkring halv två då var de natti natt.


Tydligen hade siri vaknat vid sex men klev upp ordentligt vid sju och sanna strax därefter och jag själver sov ungefär till nio men klev inte upp förens pappa skrev sms vid halv tio eller nå sånt att han skulle hämta allihop kring elva.

Så nu på morgonen har inte mycket hunnits göra, hittat frukost & packat ihop saker och just hunnit skicka iväg sanna & siri med pappa & patrik.

Iofs har jag ju sett då sanna spelat minecraft också ^^


Sen vad resten av denna söndag har att erbjuda vette tusan, den som lever får se.

Ha en bra dag alla glada spadar

Presentation


Född: 1989
Bor: Norrbotten
Älskar: Kim & Fantasy

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4 5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards