Alla inlägg den 14 november 2011

Av Nathalie - 14 november 2011 22:42

Som rubriken säger så innehåller nu min blogg 2000 inlägg !! wohooo, & imorgon när jag laddar upp en till video på youtube har jag nått 20 uppladningar där ^^


Dagen har faktiskt varit rätt så händelserik, vi åt kroppkakor till middag & jag var ut och körde med mormor, naturligtvis så fick jag motorstopp två ggr, men vadå de var ju inga igår så lite framåt går det väl ^^..OCH för ISABELLS INFORMATION (nog för att hon lär väl inte läsa detta) sÅ SKA MAN HA PÅ SIG REFLEX NÄr MAN ÄR UTE SPECIELLT DÅ KUSIN NATTIS ÄR UTE & KÖR DÅ ÄR DET FARLIGT


Jag var ut på en promenad vid halv åtta snåret & när jag nästan gått helt runt mötte jag emil & turbo.. surrade med emil en stund & gick hem.


Jag har just gjort klart ett jätte lass med havreflarn som blir klar imorgon när jag köpt blockchoklad och fäster ihop dom med varandra.


nåja jag ska snart ner å se lite tv, så godnatt alla glada spadar

Av Nathalie - 14 november 2011 14:04

  

Härliga måndag ha det bra ;P



Av Nathalie - 14 november 2011 11:50

Igår var det farsdag & folkat var det i byn, jag hjälpte till med köttsopppa m.m & senare på eftermiddagen var jag och L & handlade och i samma veva störde jag en viss pöjk i skogen och fick mig en kram eller två ^^


Pappa fick inte mycket av mig igår, ett sms, heh hoppas han överlever det i alla fall :D


I går körde jag och mormor bil iaf & fick inget motorstoppp, körde upp mot hötjärn lr vad de nu heter och tillbaka, annars var det en lugn lugn söndag.


Idag är det måndag & inte mycket inplanerat, var väl tal om att jag ska hjälpa till med panting, men det återstår att se, så nu ska jag fortsätta titta igenom platsannonser och ta de lugnt tillsvidare.

så ha en bra dag alla glada spadar.

Presentation


Född: 1989
Bor: Norrbotten
Älskar: Kim & Fantasy

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4 5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards