Alla inlägg under september 2011

Av Nathalie - 22 september 2011 14:16

Jag är just inkommen och såkallat hemkommen från stan och äventyr.

Dagen började med att morfar sa till tjugoöversju och fråga när lars skulle upp och så väckte han oss halv nio igen å vi sku upp cirkus nio lr nå sånt..


Väl vaken så vakna vi lite till, palla oss till stan så lars fick skriva papper och vara in på af och så väntade vi på kim.

Kring elva åt vi frukost/lunch på subland och sen körde kim mig till ådii så jag fick surra öronen av henne massor ^^


så kom lars å hämta mig från ådii och så åkte vi hem till byn, och spöregnet har ställt till med en massa fina sjöar på ängarna och nästan dränkt en av infartsvägarna efter lillpite vägen och älven har jätte högt vatten och bäcken här vid huset har blivit gode bred av vatten massorna..


Såå regnigt har det blivit och blött är de som tusan.

nåja nu ska ja roa mig på bästa sätt, ha en bra dag alla glada spadar

Av Nathalie - 21 september 2011 16:23

Onsdag är det idag, tomt är de, trist väder och relativt kallt.


Jag är i lillpite och roar mig bäst jag kan, men det är inte helt och fullt roande när man har sitt   någon annanstans.


Vilket som, sötnosen körde mig hit igår och jasi det har inte hänt så mkt faktiskt.

Lär inte hända så mkt här idag heller och inte gör det mig något.


och bara för att jag vill och kan:


  <--- JAG ÄLSKAR DIG  


ha en bra dag alla glada spadar     

Av Nathalie - 19 september 2011 16:37

Vakna och åt frukostt/lunchh ..

Sen drog man på sig kläderna och åkte tur och retur till lule, lämnade papper på fk och for förbi godishuset..


In i stan äta middag på ängelns och nu är man kall om fötterna av att åka bilen som kyler ner benen.


annars lugnt. Vad som annars händer får man väl se men knappast nå märkvärdigt att dela med sig av ^^


så ha en bra dag alla glada spadar

Av Nathalie - 18 september 2011 18:52

Minnesförlust ... mm .. kommer inte ihåg fredag och lördag kratta vi och sanna besökte på kvällen och idag hamna sanna hemma å vi åt god potatisgratäng och kött till middag. .


någon som kan säga var dagarna tar vägen ? ;P


ha en bra kväll alla glada spadar

Av Nathalie - 15 september 2011 23:11

Godkväll alla glada spadar, det har varit en halv regnig dag idag, vaknade och for ut å cykla för att leka i sanden och de dumma vattnet täckte över mitt hål.

Inne igen och läste ut boken jag började på igår, åt middag och där emellan datoriserade jag, sen drog jag ut den sötaste på en promenad där det i slutet hade börjat regna lite mer än vad det först gjorde.


Annars har inte mkt hänt idag, sara skickade en youtube länk på msn, så fundera på rubriken ni, vad säger musiken om en bild säger mer än tusen ord   :


Av Nathalie - 14 september 2011 19:20

Jasi onsdag är det väl idag, vilket känns skumt för att mitt sinne för tid och rum är lite upp och ner.


Igår blev de stan en sväng, att promenera runt lite m.m .. sen lite grejjs i skogen å sen stan en sväng igen och usch vilket piss väder de är .. både igår och idag.. såg en dålig film igår också Orange County,  JAck black var med i den filmen ..


idag har det ätits god middag, läst ut en bok å datoriserat.. lite rastlös är man men men .. man överlever..


ha en bra kväll alla glada spadar

Av Nathalie - 13 september 2011 12:21

Så sant som det var skrivet, igår hade jag inget att skriva och idag har inget hunnit hända som jag kan skriva om.


Vi har just klivit upp ur sängen !

Nåja får väl se om jag skriver om nå mer senare. ha en bra dag

Av Nathalie - 11 september 2011 18:49

This weekend was good and funny in many ways..

Spent time with my uncle, cousins and sister..


It feels wierd that the time went so fast, but yeah yeah who cares we had fun.

Today nothing much happened, i went from lillpite to the woods and have eaten at Pitstop. .. nothing much nothing much...


soo have a great night everybody..

Presentation


Född: 1989
Bor: Norrbotten
Älskar: Kim & Fantasy

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10 11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards