Alla inlägg den 16 maj 2011

Av Nathalie - 16 maj 2011 15:10

Ja jag är verkligen en idiot ibland men vafan när man är helt övertygad om att det verkligen är så och sedan visar det sig att det inte är det, jasi då är det bara att stå och erkänna att VAFAN JAG HADE FEL JAG ÄR EN IDIOT..


hahaha mm då undrar ni säkert vad tusan jag menar.

Jo igår så skrev jag att mina nycklar var borta, idag har jag gått och sagt de hela jäkla dagen att nycklarna är borta och jag min duktiga idiot var till recptionen flera ggr och fråga om dom hade fått in några nycklar.


För cirkus 30-40 minuter sedan var jag i reception och fråga men dom sa nej, så gick jag upp till ådiii i datasalen och sätter handen i tröjans ficka ...


OCH VAD TUSAN HITTAR JAG INTE DÄR DÅ?!?!?! JOOOOOOOO NATURLIGTVIS MINA JÄKLA NYCKLAR !!!!!!!!!

Jag letade juh hela jäkla kvällen igår i rummet mitt å övervåningen och i kläderna men tusan hittade ingenting.

Nycklarna gjorde det bra som lurade mig, att de gömde sig längst ner i tröjans ficka och inte ramlade ur hur mycke jag än skakat tröjjan ..


ojojoj, ajja vilket som nycklarna är tillbaka, VILKEN LYCKA, då slipper jag knipsa låset imorgon.

Såå då kan jag säga ha en bra dag alla glada spadar.

Presentation


Född: 1989
Bor: Norrbotten
Älskar: Kim & Fantasy

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24
25
26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards