Alla inlägg under februari 2011

Av Nathalie - 16 februari 2011 11:45

han står ut med mig   
för igår när vi var klar med studiebesöket på onyxen och utbildningsmässan på nolia så for jag iväg till kim igen.

Så ja det är ett under att han står ut med mig..


Jag somnade kring tolv vaknade kring ett och var vaken ett tag till, vi surrade och före de läste jag en massa ur mörk ängel och insåg att jag har omkring 400sidor kvar. Jag gjorde friskvårdsläxan på papper osv osv.


Inatt drömde jag knäppa drömmar om tvillingar och andra saker (nej inte att jag ska få tvillingar eller något sådant utan att människor i min närhet var tvilling i drömmen, människor som egentligen inte är det.).. sen så vaknade jag några andra ggr och däribland av att någon som inte var jag pratade i sömnen.


Iväg till skolan idag och hoppade in i datasalen där jag nu sitter och har skrivit friskvården i datorn och ritat en karta och skrivit ut uppgiften, sen har jag gjort en inledning till etik uppgiften som är till på fredag.
Jag orkar inte vara religiös idag även fast jag egentligen skulle ha gjort de med ådiiii som sitter bakom mig vid en annan dator.


Snart ska jag äta frukost/lunch och jasi sen ha en "bra" dag.   

Av Nathalie - 15 februari 2011 10:07

Igår var en skrattar dag ändå, slutade skolan for med kim.

Störde hans liv och vi for till danne och efter vägen hämta de vi stoffe och var på coop.


Såg två filmer och dom var gode bra ändå, "How to train a dragon" & "Monster vs Aliens"..


Vaknade imorse och ville bara somna om men tog mig upp och fick åka bil till skolan och JO JAG ÖVERLEVDE.

Första lektionen var teckenspråk och vi framförde våra presentationer, för mig gick de väl sådär, jag kunde ju allt men iblan när man är nervös blir de som de blir, alltså jag var lite för snabb tyckte jag.


Nåja dagen forstsätter såå ha en bra dag alla glada spadar

Av Nathalie - 14 februari 2011 12:31

Alla hjärtans dag låter fel ändå, för de låter fel om man säger åt någon "Glad alla hjärtans dag".. Varför är vi inte engelsk? "Happy valentines day" nåjja så går de då man härmar olika kulturers knas dagar eller något liknande.


Jag älskar dock denna dag, för bara för att dagen heter något speciellt bortsett från måndag gör att man tänker extra mycke på hjärtan irriterande kärlek m.m


Filosofisk är jag nog idag, och jag har ont i mig, inte fysiskt ont utan snarare psykiskt när vissa i närheten lider och jag vet inte vad jag kan göra för att lindra de. Det stör mig att liknande situationer för olika personer är ändå så olika situationer (jo jag vet att de där knappt gick att förstå) och att jag är så störande att jag ofta jämnför dessa situationer och kan då verka som att jag inte bryr mig om den andre situationen men de är fel och jag hoppas jag får ett slag i huvudet om denne tycker att jag uttrycker mig klantigt.


Men det är alla hjärtans dag och jag är glad för de, det är måndag och dagen har hittills gått så pass lindrigt förbi att jag hoppas den fortsätter i samma spår för mig och att för dom som har mycke mer att tänka på också får de lite lindrigare frammmmmåt tiden.


[Suck mer snurrigt än såhär kan man inte skriva]   

Av Nathalie - 14 februari 2011 07:57

Godmorgon måndag.

Grattis Moster.


33,3 minus grader var det när jag gick till bussen nu på morgonen, när jag precis kom till busshållsplatsen så kom bussen och jag fick åka när han körde upp så jag slapp stå ute och frysa.

När han vänder bussen och annat folk kommer in i bussen, och eftersom det är alla hjärtans dag så blev man bjuden på godis   


Och jag hade jätte roligt åt varje människa som klev på bussen och fick sig en godis, man såg skratt lite här och var och annars var det trötta miner eftersom de är tidiga morgon.

Nyss inkommen till skolan och teperaturen är cirka 27 minus här.


Sitter nu i datasalen och studerar städerskorna som städar. Fundilerar litegranna på tecken språket, nåja dagen kommer att gå även om jag inte hänger med den så då är de väl lika bra att börja.


Ha en underbar dag alla glada spadar   

Av Nathalie - 13 februari 2011 21:21

Igår pyste jag hemmåt å Sanna kom och hälsade på.


Vi surrade för mycke, eller jag gjorde åtminstone det. Vi var ut på en promenad, vi åt spagetti & korv, vi såg på The Craft och vi kollade internet och lite spel m.m

Idag så roade vi oss med en promenad på skoterspåren, korttagning med gammel kameran och installation av sims. Sen hann vi inget mer och pappa kom och hämtade henne.


Var trevligt och hoppas hon själver hade lite kul iaf ^^


Imorgon är det måndag och läxorna som är till imorgon känns inte så inspererande att ens tala om, och sedan vill jag egentligen hoppa till onsdag så tisdag är bortgjord.


Men imorgon är det också Alla hjärtans Dag och Moster Eva fyller år.

Återstår att se vad som händer under morgon dagen. Ha en bra kväll alla glada spadar

Av Nathalie - 12 februari 2011 15:31

Jag älskar när du är farlig.

Jag älskar när du är evil.
Jag älskar när du är gullig.
Jag älskar när du är du..
Jag älskar dig    

Av Nathalie - 12 februari 2011 11:38

Då vi slutade på skolan igår snodde jag vilorummet och sov från ungefär tolv till halv tre. Sen roade jag mig på skolan å tog bussen in i öjebyn.

Strax före fem var jag vid kvartersgården och då var den trevliga kvällen igång.


Fick smaka Salmiak av katja, det åts god mat, vi sjöng, dansade så man blev snurrig i huvuet och mycke mycke mer.

Kring tio gav jag upp, kände att jag hade haft jätte trevligt men ville inte plåga ihjäl stackars Lars som skulle köra mig genom att vara kvar hela natten.


Lars kom och körde mig till hortlax där jag möts av en hoppande och dansande kim, vi promenerade till stoffe där folket var och efter den vägen blev de tvär stopp när en stjärna föll.


Väl där inne höll jag på att skratta ihjäl mig åt sången, danserna och pratet.. kan ju säga att puh-pojkarna är något särskillllllt.
Omkring tolv landade vi i skogen och surrade en massa och sedan däcka.

Nu är jag vaken (vakna kring sju första gången) å har snott hans dator medans han vilar lite till..

nåja har inte mer att säga så ha en bra dag alla glada spadar

Av Nathalie - 11 februari 2011 07:50

Suck störande att ha den där förbannade låten på hjärnan (rubriken)...


Godmorgon Fredag, klev upp strax före sex hoppade ner i köket och höll på att döööö. -31,7 grader KALLLLLLLLLLLT ute ..

Men jag pallra mig till bussen iaf och enligt vädret på tv:n skulle de bli varmare senare idag, och jag hoppas verkligen att det blir de och är varmare ikväll annars blir de gode trist.


I böle räknade jag att vi var 24 personer i bussen (inklusive förare) och de trodde jag aldrig med tanke på kylan, men tydligen så är det många som har pliktkänsla mot någonting iaf.
Han pratatde om bälte idag igen, alltså föraren, och sa att han hoppades att vi hade bälte på oss för att om de skulle hända något är de nog varmare att sitta fast i bussen än att flyga ut i denna kyla men att han ändå skulle försöka få bussen samt passasgerare helskinnade till stan. Och jag anser att han är  helt suverän.


När jag klev av bussen och gick den vanliga vägen ner till skolan skulle de naturligtvis jävlas med mig och tåget kom så jag fick stå still och se de 41 vagnarna + lok köra förbi och kallt om fötterna blev det massor.

När jag nu tog mig ner till skolan visar en termometer att det är -27 ute så jag hoppas hoppas verkligen att kylan går ner.


Klassfest ikväll. Nåja ha en bra dag alla glada spadar.

Presentation


Född: 1989
Bor: Norrbotten
Älskar: Kim & Fantasy

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards