Alla inlägg den 16 februari 2011

Av Nathalie - 16 februari 2011 20:41

Ingen sommar här inte ^^


tog mig hem kring halv fem, blev hämtad från skolan av Magggnus och städade deras kök som tacket.

Kom hem och lille lars var på besök.


Surrade öronen av mormor, togs till affärn, diskade och har suttit ock skrivit läxa som jag inte ids nå mer får se om jag får ihop de imorgon istället.


Dagen har flytit på, kall som tusan osv osv.. vill väl ha lite sommar snart?

Nåja juste har ätit middag också, ähh nu ska ja bara vara.


have fun tonight

Av Nathalie - 16 februari 2011 11:45

han står ut med mig   
för igår när vi var klar med studiebesöket på onyxen och utbildningsmässan på nolia så for jag iväg till kim igen.

Så ja det är ett under att han står ut med mig..


Jag somnade kring tolv vaknade kring ett och var vaken ett tag till, vi surrade och före de läste jag en massa ur mörk ängel och insåg att jag har omkring 400sidor kvar. Jag gjorde friskvårdsläxan på papper osv osv.


Inatt drömde jag knäppa drömmar om tvillingar och andra saker (nej inte att jag ska få tvillingar eller något sådant utan att människor i min närhet var tvilling i drömmen, människor som egentligen inte är det.).. sen så vaknade jag några andra ggr och däribland av att någon som inte var jag pratade i sömnen.


Iväg till skolan idag och hoppade in i datasalen där jag nu sitter och har skrivit friskvården i datorn och ritat en karta och skrivit ut uppgiften, sen har jag gjort en inledning till etik uppgiften som är till på fredag.
Jag orkar inte vara religiös idag även fast jag egentligen skulle ha gjort de med ådiiii som sitter bakom mig vid en annan dator.


Snart ska jag äta frukost/lunch och jasi sen ha en "bra" dag.   

Presentation


Född: 1989
Bor: Norrbotten
Älskar: Kim & Fantasy

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards