Alla inlägg den 28 juni 2010

Av Nathalie - 28 juni 2010 18:53

Under helgen som gått har folk fyllt år faktiskt..Ingemar, Robin & adam, hoppas alla fått en bra födelsedag ;D .. och Danne fyllde år förra veckan också ..


Men idag så fyller Kim år, Grattis grattis Kim och ja, det är där jag är nu, hos Kim.


Inatt så sov jag i spökhuset och jag såg inga spöken förutom att ett blomblad rörde på sig när jag satt vid datorn, jag sov gott tills jag vaknade imorse och svor över mormor och morfars väckar klocka som levde rövare !


Idag har de inte hänt så mkt, jag har läst jag har väntat och sen hamnade jag här. Och här har det fikats och surrats med skogstrollen i Grundvik. Sen har Kim lejjjdat sig på msn som Whiz nog märkte ;P


Annars är de en solig måndag med grönt fint gräs och jag har inget mer av intresse att rapportera.. juste förutom att igår när mormor körde från stugan med mig, Emil och Dennis i bilen så var de två renar på vägen vid korsningen där man kör in till Åträsk, och som tur var så steg renarna åt sidan och sprang in i skogen.


Ha en bra kväll   

Presentation


Född: 1989
Bor: Norrbotten
Älskar: Kim & Fantasy

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards