Alla inlägg den 8 juni 2010

Av Nathalie - 8 juni 2010 19:49

Inatt sov jag åt helvete dåligt, hade någon sjuk drömmm som gjorde att jag skrek efter mamma (i drömmen, skrek inte i verkligahetena)..


Senare så bar de av till stan med Sara, Lars körde oss och väl inne i stan höll jag på att slå ihjäl mig i trappan inne i shopping. Vet inte varför jag snubblade över mina fötter men jag tog fast mig i räcket iaf så jag vrickade inte fötterna lr ramlade ner i trappen, däremot så föll min börs ner på andra våningen (där Gina varit) och eftersom dom flyttat butiken så var de stängt där nere..

Vi var tvungen att surra med bygg arbetarna och en ringde vaktmästaren (som inte hann komma), de roliga med de var att en av arbetarna sa de är ju bara att klättra förbi där nere men vi tyckte inte att någon skulle göra de så dom ramlar ner till nästa våning så den arbetarn gick, så kom de en annan som var yngre och gjorde precis som den andra snubben sa, så han klättrade in och hämta min börs..


Sara fick sig en klänning till fredag och när vi for till röda korset glömde jag nästan börsen i ett omklädnings rum så jasi två ggr idag höll börsen på att smita ifrån mig.


Vi har hjälpt mamma och samme att bära sängen i förrrrådet och sen bar de av till öjebyn, där har jag hunnit duscha och klä på mig och nu är jag i lugnet och roet i skogen.


Ha en bra kväll alla glada

Presentation


Född: 1989
Bor: Norrbotten
Älskar: Kim & Fantasy

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards