Alla inlägg den 15 november 2009

Av Nathalie - 15 november 2009 23:20

Idag är jag så tråkig som det går att bli och det kanske har med vädret att göra, inte så himla kul att snön just kommit och sen regnar allt bort !!!


Men men, snön kmr väl någon gång.

Jag har gjort mat idag, de verka duga iaf, de är sån där pastakyckling som Lars brukar göra men min är inte lika stark som hans ^^


Ska väl försöka sova lite tidigare idag än igår haha.


Sovgott

Av Nathalie - 15 november 2009 14:42

usch jag har just klivit upp ur sängen, gick på toa och gick in i köket där denise och jonas äter "frukost" och hämtade mig ett Yoghurt glas.

Fick Godmorgon nattis av Jonas och sen känner jag mig totalt döööd, man ska inte lägga sig kring fem på morgonen !!

usch usch usch vill egentligen sova mer men det SKA JAG INTE, mamma var in och störde mig kring tolv också fst jag somna om.


Cp dröm har jag haft också.. drömde att jag skulle "husvakta" i hortlax åt A-G & F som bor i pålberget i verkligheten !!

och så gick jag vilse i hortlax under den kvällen och huuset var hemskt de var mörkt och folk kom in hela tiden och gick aldrig så jag blev tokig, fick aldrig vara ifred !



Haha hatar sådana drömmar.. Nå iaf verkar som att snön som kom i natt kommer försvinna för de ser ut som att de regnar eller något då jag tittar ut för det är väldigt blött..


Nu ska jag hitta på något annat än att skriva här.

Av Nathalie - 15 november 2009 04:30

Nu är det lugnt och tyst. Jonas och Denise gick och la sig nyss, mamma och samme före de.

Jag har just laddat upp bilder på BDB från kvällen. egentligen är de bara schvameeel bilder men roliga.


Man kan ha relativt roligt hemma ibland också.

Denises dator har muppat sig när de gäller Sims så hon har suttit i mitt rum vid den här datorn från nio igår kväll till typ fyra nu på morgonen med pauser emellan ;D


Jag och hon gick och mötte jonas kring halv tolv och sen har vi schvamlat på medans Mamma och Samme blev utbjuden av Marina.


Så jag har inte suttit vid datorn så mkt ikväll och inte gnäller jag för de, jag fick ju slå Jonas Bejeweled rekord på Facebook iaf (spelade på hans användare så de står juh som att de är han som slagit rekordet, och nej jag ska inte skaffa en användare än sålänge) :P


Nä nu ska jag prata klart med sömntutorna på msn sen sova. Godmorgon och Godnatt

Presentation


Född: 1989
Bor: Norrbotten
Älskar: Kim & Fantasy

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards