Alla inlägg den 4 november 2009

Av Nathalie - 4 november 2009 21:54

Jag skulle se på GAY(Gray´s Anatomy) som var på femman från klockan nio till nu men det blev inte, jag cyklade med mamma till affärn i stället.

Eller jag cykla och hon gick ! Kallt var det och på vägen tillbaka gick den lilla plastpåsen sönder och naturligtvis var det människor som såg mig !!


Jag blir bara arg når sånt händer när man redan är på halv dåligt humör!

Men de finns inget att göra åt en saken, sen så får jag väl se reprisen av GAY på söndag istället.


Såg klart säsong fyra av GilmoreGirls igår och jag har börjat på femte nu, så jag antar jag ska fortsätta med det.

Av Nathalie - 4 november 2009 16:42

Jag somnade kring fem i morse..Vakna kring tio av att jag hörde att Arne kom hit sen försökte jag sova igen men inte gick de då Idioterna snackade om idiot saker så jag gallskrek..

Haha, Mamma och Samme for iväg, mamma på affärn å samme någon annanstans så jag kunde sova lite till, men naturligtvis ringde dom.

Dom ringde från Arbetslivsresurs och sa att tiden är ändrad från 13.00 till 10.00 på MÅNDAG !! blääh tio på morgonen IGEN !


Nå iaf efter de samtalet klev jag upp och hjälpte mamma med Baket, och nu är vi helt klar.

Mamma lagar mat för jag har diskat och Samme ugglar i vardagsrummet med Arne.

7påsar med 15bullar i varje till Nicklas.

3påsar med 15bullar i varje till Arne.                    20kr/påse

3påsar med 15bullar i varje till Eva.

2påsar med 15bullar i varje till Lena.


Sen blev de över litegrann som vi har i skafferiet..


--


Grattis Siri 7år(?)

Grattis Anna 25år(?)

Grattis Lars 24år(?)

Grattis Lena 24år(?)

Ja grattis till dom som fyller år idag. Hoppas ni får en bra födelsedag.Flört

Av Nathalie - 4 november 2009 04:19

För er som undrar så NEJ jag har inte somnat än, för er som inte undrar skit i att läsa Tungan ute


Jag har insett att katterna vi har är urgulliga även om dom går mig på nerverna speciellt när jag ska sova.

Sen så var jag just i köket för att ta nå vatten och hörde en hund skälla, naturligtvis tittar jag ut genom fönstret och där var en rolig syn att se.


En kille/pojk/man (för mörkt för att se vilken ålder) sprang fram och tillbaka med sin hund och hoppade upp och ner på stenarna som är därute vid gungorna och hunden skällde och hade jätte kul verakade de som.

Men så ser jag också att denna person borstar TÄNDERNA, hahaha ja han hade en Tandborste i munnen och sprang runt med hunden.   Även om det var en komisk bild så kan det vara farligt att springa runt med något i mun.


Nej nu ska jag faktiskt ta och lägga mig. Sovgott och Godmorgon

Presentation


Född: 1989
Bor: Norrbotten
Älskar: Kim & Fantasy

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards