Alla inlägg den 29 augusti 2008

Av Nathalie - 29 augusti 2008 15:32

Yeppsi, fredag eftermiddag äre väl nu, om ett tag bär det av till stugan, så härligt utan data m.m därborta ^^


Helgen kommer att gå fort de känner jag nu, men inte gör de nå jag lär ha kul iaf. Nja jag har som inget vettigt att säga för inget vettigt har hänt under dagen, så ha en bra helg för det ska jag ha =)


Hejdå

Av Nathalie - 29 augusti 2008 02:03

För cirka en halvtimme kom jag in igen, då hade nicklas farit hem och M&S diskuterar, faktiskt så skriker dom inte dom diskuterar.


Jag har varit ute och cyklar och denna gång tog de bara cirka 40 minuter, så jag måste ju säga att jag inte får sova så mycket i natt heller. När vi vaknat bär det av till Tällträsk och snacka om att jag längtar dit så att jag får sitta själv uppe i skogen den här tiden på dygnet.

Då slipper jag alla andra som bara förstör min sinnesfrid.


Det märks att mamma och samme är hemma igen, det är ju inte lika tyst här då.. Faktum är att jag är extremt trött just nu, så jag orkar inte mer ..

Jag skrev till och med ett meddelande på telefonen som är cirka 6sms långt men jag skickade aldrig iväg det, för skickar jag så lär jag ångra mig ändå, nog för att jag vill skicka men jag ska inte göra det.


Nu tror jag att jag ska sluta trycka på tangenterna och typ lägga mig på soffan och kanske försöka sova, sovgott.

Presentation


Född: 1989
Bor: Norrbotten
Älskar: Kim & Fantasy

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15 16 17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards