Alla inlägg den 23 augusti 2008

Av Nathalie - 23 augusti 2008 23:57

Det är en fråga många ställer sig själv när dom gör ett misstag, men jag kan då bara säga att mitt misstag ikväll är inte det värsta, och faktum är att det var inte min läxa att lära sig.

Men javisst, jag har lärt mig av mitt misstag idag, men man kan väl säga att det värsta återstår.

Nog för att förhoppningsvis blir inte konsekvenserna så hårda, fast iofs det är ju mig vi pratar om här, då lär det nog bli det värsta någonsin.



Men en sak är dock säker mitt misstag som räddade någon annan ikväll lär inte upprepas, hur godhjärtat m.m jag än är. :)



p.s kära syster, jag lär inte bli utsparkad ;) .. haha men det är nog dags att avsluta familje företaget ;D


Japp snart ska jag väl kanske försöka sova, jag har förövrigt varit ute och cyklat i lite mer än två timmar.. Hoppas bara att mamma tycker att jag ska ringa snart.


Sovgott

Av Nathalie - 23 augusti 2008 21:16

Blääh så tråkigt, glansdagarna är över, men vadå så kan de va ibland ^^


jag har som inte så mkt mer att säga ;P


hejs

Av Nathalie - 23 augusti 2008 17:38

Det gick inte att lyssna på låten på youtube igår, men jag kan då hålla med om att den var bra.


fyfan jag hatar att rysa men tyvärr så blev det så iaf.. ibörjan liknar låten en annan låt.

Den låten jag pratar om som var så bra är från The Birthday Massacre och heter Red stars.

och låten som den påminner om i början är Disturbed-Meaning of life.

Haha. då vet ni.

Av Nathalie - 23 augusti 2008 15:44

Tjosan, de känns fan som att det är söndag idag.

Hmm men de kan ju ha att göra med att lilla rara sara och anton klanton är på väg hem snart, dom har iaf gått till bussen..

Uscha jag saknar dom redan, hihi, fast de är ändås skönt med lite lugn och ro.


Idag lär inget hända, jag har massor ont i foten och vette tusan när det ska gå över.. aja jag hoppas att de mesta blir bra snart ..


Det är också gode kul att bli retad när det gäller mg, men jag tror inte det riktigt kommer funka, hmm nu är jag nog lite negativ.. haha aja jag har inget mer att säga just nu.


hejs

Av Nathalie - 23 augusti 2008 00:43

jag är trött som ett as, och orkar egentligen inget.. ändå lyckas jag fan it somna..


det var en rolig kväll, med spelande och pratande..

Sara och anton kom ju igår(torsdag) och då blev det liv i luckan.. och fredag kväll alltså nu ikväll så hade vi roligt med marcus och denise m.m ...


jasi, jag har inte mer att skriva för energin har liksom flygit iväg.

sovgott kramar

Presentation


Född: 1989
Bor: Norrbotten
Älskar: Kim & Fantasy

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15 16 17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards