Alla inlägg den 30 januari 2008

Av Nathalie - 30 januari 2008 18:57

Uscha, hade sovmorgon och lektionen före lunch var sövande, på lunchen blev nog Emma gode irriterad eftersom vi tre satt tyst nästan hela tiden.


Jag frågade Roger om jag skulle följa med till Skellefte även fast jag inte tänkte klättra och han sa som att de kunde jag.

På vägen dit frös jag för dörren var knäpp, jag somna eftersom att jag var tvungen att blunda för solen.

De var skoj å se då dom andra klättra och speciellt när en från 3:an nv/spec klättra typ högst upp.

De var en kille där som bara var tvungen att "glänsa" han slog då Joel i höjdhoppning.


På vägen hem så hann vi se en räv springa över vägen och strax därefter var det en kvinna som körde av vägen som vi hjälpde och det komiska var att hon hade en sån där BONDE jacka som jag har sett att kalle har ^^


Men ja, nu ska jag it göra nå mer ikväll bara beklaga mig att min syster och hennes kille har lyckats få så himla många besökare på deras blogg !!!

Jag fattar it hur dom har lyckats, hahaha.


Hejs 

Av Nathalie - 30 januari 2008 08:28

Fick åka med mormor till skolan så jag kom hit nyss.

Jag börjar it förens 10.05 men jag orkar inte göra något speciellt heller, jag hade tänk fortsätta snickra men jag är för trött för att orka hålla fast i en skruv eller ens en spik.


Det känns som att det bara är en lektion idag.. vi skulle kanske till skellefteå efter lunch, men jag vet inte hur det blir för vi har inte pratat med läraren.


Förhoppnings vis blir det lule till helgen och om det blir så och inget annat oväntat sker så ska jag faktiskt ringa till Setti och försöka hitta på något.

Annars kommer absolut inget intressant hända i helgen vad jag vet.

Syster yster ska väl till pite på fredag med sin pöjk men dom kommer tillbaka lördag.


ähh nu ska ja spela lr nå.

Hejs

Presentation


Född: 1989
Bor: Norrbotten
Älskar: Kim & Fantasy

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards