Alla inlägg under maj 2008

Av Nathalie - 16 maj 2008 13:30

Idag insåg jag att jag inte har något liv, för just nu så lever jag endast för att ta studenten som kommer bli lika jobbig som avslutningen i nian då jag var fly förbannad.

Jag tjuv tittade ner på folk i gympa hallen innan jag gick från skolan idag och där spelade Markus,Nicklas,Thomas,Jerry(personal) mot Jonas,Simon och Henke i innebandy, och då kände jag att de vill jag också göra.. åtminstone kunna göra något en fredag mer än att sitta i ett stort hus själv utan att göra så mycket.


Jag lämnade in projektrapporten idag. och så nu väntar jag på att tiden ska gå så jag kan åka med bussen tillbaka till lillpite från öjebyn.

Det jag skrattade åt idag var typ att den där Henke som gick ut skolan förra året babbla nå om att kim satt och fria eller satt i det fria då jag och han väntade i gräset på rebecca. usch, mobbing.


nä jag har ju inget att säga så då kan man ju undra varför jag skriver ändå, ptja om jag inte skulle skriva något alls så skulle jag vara extremt tråkig, dessutom så har man inget bättre för sig så är det lika bra att skriva ner typ tusen ord så har man iaf gjort något.


Hejs

Av Nathalie - 15 maj 2008 14:30

Jag gjorde tvåå redovisningar, eller två tal rättare sagt och nationella talet måste jag göra om nästa vecka för att jag pratade för kort tid. Annars det andra talet som jag inte gjorde i höstas är åtminstone G på.


Just gjort klart Engelska B nationella provet och på måndag får jag mest troligt veta mitt slut betyg i engelska.USCH SÅ HEMSKT.


Nästa vecka är det prov tisdag,onsdag 2st och omtal i svenskan torsdag. och idag ska jag lyckas med att få ihop en hel rapport och ett moraliskt försvar tal.


haha lycka till åt mig själv !


Nä nu ska jag vänta på att lars kommer från lule.

hejs

Av Nathalie - 15 maj 2008 08:51

Så otroligt att man vaknar fyra minuter före klockan ringer.

Hundarna var enormt irriterande och jag höll på att glömma börsen då jag skulle gå till bussen.

Det är ganska skoj att åka buss igen, det var roligt att prata med mormors kusin och den vanliga bussvägen kändes inte lång.


Jag har sovmorgon idag, och imorgon har jag ingen lektion alls.

Alltså, det som är för mig är att just nu är jag trött och hade dessutom inga tabletter i morse så jag kommer ha huvudvärk hela dumma dagen pga att jag har redovisning osv osv.


USCH.


nä nu ska jag gå ner och göra något annat för de är lite mycke i biblioteket eftersom att Eva är tillbaka.


hejs

Av Nathalie - 14 maj 2008 20:05

Inget prov på fredag, det är nästa onsdag. Men imorgon kommer jag inte klara av.


Nationellt prov i engelska och Svenska tal på svenskan och dessutom måste jag få till en projekt rapport till fredag och just nu tjorvar det sig med hur tusan jag ska få mina bilder till Kim så jag kan få dom utskrivna i färg !!!


JAG HATAR ALLT DETTA.


Ja det löser väl sig på något vis.nu har jag massor att göra.


hejs

Av Nathalie - 13 maj 2008 21:48

Mitt projekt verkar vara klart. Men jag har nationella proven på torsdag och en annan skriv uppgift som ska vara klar, dessutom så kommer vi mest troligt ha ett prov på fredag också.


Men om jag klarar mitt omprov i samhälls och skriver essä frågan kan jag mest troligt få Vg i kursen.


På lunchen så pratade vi om utanför. eller jag tog upp ämnet och det gick ju som det gick, haha intressant att få se hur det utvecklar sig.

Mik har också flygit idag, jag måste ju säga det för att vara irriterande !! Men det var inte flygning egentligen.


Dessutom har jag ett litet hemligt projekt i mitt huvud också, nog för att det inte kommer fungera för att alla mina planer fungerar allllldrig.



Nä nu ska jag lämna över datorn till Lars igen och be till gud om ett mirakel, hahaha nä jag kommer inte be en bön än. Det är en lång väg tills dess.


Hejs

Av Nathalie - 12 maj 2008 20:52

Så jävla underbar dag.

 Jag har varit fruktansvärt irriterande och uppkäftig, dessutom har jag pladdddrat på hur mycket som helst.     Jag vet inte riktigt vad som flög in mig idag, jag var helt enkelt hyper aktiv och jag hoppas att det inte försvinner än på ett tag. För jag behöver all energi jag kan få.


Och han är så himla rolig, alltså mer rolig än honom kan ingen bli, fan vad han är kul, hahahaha jag bara skrattar av tanken, han är så rolig. Japp så är det.


Nå denna dag var mer än ovanlig. så nu ska jag skriva ett sms och sen ska jag typ försöka sova så jag inte försover mig som jag gjorde i morse .. =)

    Hihi, livs levande rolig är han ^^


// Hejs

Av Nathalie - 11 maj 2008 18:40

Faktum är att jag orkar inte prata om Norge alls.. om det finns någon nyfiken själ som vill veta nå om det så är det ju bara att fråga.


Just nu ser jag på One tree hill som slutar om ett tag och efter det ska jag gå till skolan ! Jobbigt att gå dit då jag har skavsår !!!.. men måste man så måste man.


De tre andra eleverna i bilen fick panik, jag kan inte svara för Joel,Tobbe och Marie men jag var lugnt. Det var skrämmande hur lugn jag var egentligen, dom sa att det var en nära döden upplevelse och javisst det var väl det, man kunde ju ha dött. Hm skumt. Så vägen till Norge var irriterande.


Nä nu ska jag se klart på tv.


Hejs

Av Nathalie - 11 maj 2008 01:47

Home sweet home !!


Ja då var man tillbaka, men faktum är att jag orkar inte uppdatera något mycket långt här just nu, utan jag ska äta eftersom att jag har duschat och packat upp sakerna.. sen sova.. och skolan imorgon, JA DET ÄR SÖNDAG, men skit samma..



sovgott alla ;)

Presentation


Född: 1989
Bor: Norrbotten
Älskar: Kim & Fantasy

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards