Alla inlägg den 22 maj 2008

Av Nathalie - 22 maj 2008 20:13

Otrolig dag.


Första lektionen var det religion och vi såg film och diskutera, andra lektionen hade jag inte och då umgicks jag med Kim och Becca en stund. Becca övergav oss för att gå till villan och Jag och Kim spelade schack i bibliotketet, första omgången upptäckte jag att jag hade lyckats fuska omedvetet eftersom båda mina löpare var på svarta rutor och det är ju meningen att en ska vara på vit.

Andra omgången vann han,tredje omgången vann han och den fjärde gången vann han och vi fick lite hjälp av Jonas den sista omgången och det irriterade Kim lite för Jonas tyckte vi skulle flytta hit och dit, men det var jätte kul. Speciellt de tre ggr:na jag kastade gummibollarna på fotöljerna och Jonas kom tillbaka med dom utan någon som helst anledning.


Tredje lektionen var irriterande, vi skulle vara i sal tre men TS böt till sal sex och Ankan och IQ hittade rätt på en gång men de var faktiskt min förtjänst att J hittade rätt eftersom alla tre hade varit lite lite sen.


Sista lektionen var sövande djursjukvård,det är ett intressant ämne men sövande ibland.

Sedan bar det av till Pålberget.


Där lillelillelillebror blev en fjortis, 14år GRATTIS, ja jag hade extremt kul för vi fikade och pratade, sköt med luftgevär osv osv. Jag hjälpte sanna med hennes maskar, så då ser man väl om dom överlever lr inte.

Ja jag vet också att jag inte är hos dom tillräckligt ofta men det är bara så ibland, vissa saker kan man inte ända på helt enkelt.

Men det där måste jag göra om snart... typ.


Ha en bra kväll.

Presentation


Född: 1989
Bor: Norrbotten
Älskar: Kim & Fantasy

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards