Alla inlägg under februari 2008

Av Nathalie - 15 februari 2008 09:53

En chock till. Igår var det fiskbullar i dag är det en bok på flera hundra sidor som jag inte har någon aning om vad den hette.


Jag vill inte fråga heller !

Av Nathalie - 15 februari 2008 07:55

Whiz for hem igår, så nu äre bara jag och Mik ^^


Haha nu på morgonen då jag gick till bussen skrämdes jag av en svart vit katt som sprang i diket, jag försökte prata med den men den sprang iväg..


Du kan inte vara lätt att va bussförare och bo i lillpite samtidigt som man har en son och sonen har en flickvän och att dom inte är på den bussen dom ska vara på,alltså bussen som kördes nu på morgonen.


Mik var dum, han körde bilen brevid mig då jag gick på infarten till skolan, fast sen sa jag att han skulle fara och parkera.. Nu sitter vi i den lilla datasalen och väntar på att den första och enda lektionen för idag ska börja.


hejs

679

Av Nathalie - 14 februari 2008 11:39

Ja, Religionen imorse var tröttsam och jag var nästan påväg att somna, jag hade gått den låååånga blåsiga vägen till skolan med whiz så jag frös hela lektionen.


Nu har vi varit med Märit och det är faktiskt gode kul, vi har vaccinerat 5 kalvar och öronmärkt 3.

De var kul att se då Jonas skulle fylla sprutan med vaccinet de gick inte så bra, Då Mik skulle sticka sprutan i kalven höll den på att ramla ur boxen och innan jag blev tvingad till att skriva nummret 679 på en öronbricka disskuterade vi vem som kunde skriva snyggast och Jonas tyckte som att eftersom jag var tjej så kunde jag skriva bättre.


Alla tyckte Kalle var äcklig som åt fiskbullar, och de jobbiga är att jag har inget emot fiskbullar ....

När jag skulle sticka sprutan i min kalv så sa Märit att Kalle skulle hålla fast den åt mig å de behövdes inte för den låg så lugnt i sin box men då jag öppnade box dörren och vi skulle gå in så typ gjorde han en sådan där gest som betydde "Damerna först", GAAAH jag hatar det uttrycket.

Men de roliga är att jag nästan börjat tro att dom där två är mänskliga iaf.

Åsa och Kakan var frånvarande.


Ähh skitsamma nu ska jag se om Whizzzzz kommer snart så vi får äta.


hejs

Av Nathalie - 13 februari 2008 15:01

Oho, bortkastad tid och energi. Men sen även om jag blev upprörd och irriterad var det faktiskt värt det.


Jag såg en hel del bekanta ansikten.. och jag ksa väl rabbla upp dom..


Sebbe,T.N,Simon,Jocke,Leo,Mange,Tom,Hanna,Cissi och så var de väl nån fler lulebo där...

Jag och Whiz hade världens roligaste pratstund om var vi skulle gå osv osv å Mik stod bara där och verka uttråkad ^^


Nä nu ska jag vara sällskaplig med Whiz..


(;hon är en tjuv;)

hejs

Av Nathalie - 12 februari 2008 14:03

Jag känner att jag har varit väldigt otrevlig idag och dessutom så har jag nog lyckats gå en del på nerverna med mitt klagande.

Speciellt mot syster yster varje gång jag ringde upp för hon hade ringt..hehe*

Vi har väl ett extra tillskott i gruppen i arbetsmiljö och säkerhet för Sandra satt då med oss idag.

Den nya plankan jag fick ut sågad igår sprack idag så jag var tvungen att få en ny och då hade jag sån tur att Lennart (tror jag) hjälpte mig och Mik satt där och såg rolig ut.

Jag hatar den där bur skiten för att hela öppningen där dörren ska vara är sned och Mik+Whiz undra så fint om jag tänkt på att det var is längst ner och nog hade jag gjort det men oavsett om det var is lr inte så var dörr ramen för hög på ena sidag så jag var tvungen att göra om det igen, nu ska den PASSA. och nu måste jag sätta nät där på, jag tror att Fia tycker att jag arbetar för sakta, haha hon kanske inte tycker om mig alls, men spela roll nu har jag en till sak att bekymra mig om jag måste ta mig för att hitta vägen förbi Ac imorgon .. GAH..


Nä nu ska jag hålla Oliwer sällskap ^^

hejs

Av Nathalie - 12 februari 2008 07:51

Ikväll ska jag fean lägga mig sju så jag somnar vid nio..

För jag behöver sova massor.


Uscha huset är lite skrämmande, jag klarar inte av att sova i mitt rum, de är som att det är något som gör att jag inte kan stanna kvar i rummet någon längre stund nu mera, och det är dumt för jag har inte kunnat städa undan julen än heller.


snart börjar det roliga och jag måste bära omkring på en planka hela dagen.


hejs

Av Nathalie - 11 februari 2008 17:59

Dagen började perfekt med en försovning, jag skulle ha klivit upp halv sex så jag hann med allt och hinna ta bussen som gick tjugo i sju till pite.

Men nej, jag var helt medvetslös ända tills mamma gorma omkring i lägenheten på morgonen, klockan var då sju och när jag vaknat till ordentligt svor jag jävligt mkt för mig själv.


Jag tog mig iaf iväg med bussen till stan tsm Sara och Anton, jag hann med åtta bussen men kom också på att den bussen jag valt gick ju inte igenom ö-byn utan jag var tvungen att fara till busstationen å sen åka tillbaka till ö-byn för att ta mig till skolan.

 JAG MISSADE FÖRSTA LEKTIONEN, och den andra var sövande, den tredje var skit skoj och jag önskar att det varat längre för jag hatar skolidrotten men jag älskar badminton och jag höll riktigt på att slå bollar i huvudet på Jonas (lr kanske inte, men nära iaf).


På projekt fick jag fram att min dörr ram till ute buren var för bred på ena sidan och typ 2cm för lång !! så jag fick såga itu den och hitta en ny planka, jag måste bara komma ihåg att ta med den till skolan imorgon.


Just nu borde jag faktiskt göra sådan skit som jag inte orkade göra förra veckan men jag orkar fean inte göra det nu heller och eftersom att jag inte läste något i helgen (typ) så ska jag nog läsa lite nu.


hejs

Av Nathalie - 10 februari 2008 01:10

Vilken lördag detta har varit !


Jag har varit dum nog att gå ut i nicklas skidor till skor och folk trodde nog att jag var full lr nå med tanke på att jag höll på att halka hela tiden.

Jag var ARG.


Allt var bra fram till punkten då han gick för att han kände att han var ivägen och det stämmer inte, han var varken ivägen eller snyltade på något.

Sen har det dåliga fortsatt, dumma telefon samtal till Anton osv och nu ska han försöka sova.


Mamma har haft sina två trevliga kusiner här och hennes bror som nästan aldrig hälsar på men vadå, hon fyllde faktiskt år igår så då måste man väl ha lite främmande.


Det jag vill nu är att vakna upp ur den lilla mardröms liknande verkligheten jag befinner mig i just nu. Jag vill sova och vakna upp och det är en skinande söndag och allt blir perfekt.


Jag hoppas du kommer hit imorgon och att inget annat dumt har inträffat, jag hoppas att vi kan få en trevlig söndag utan att ha någon ångest om att måndag kommer osv.


Godnatt. 

Presentation


Född: 1989
Bor: Norrbotten
Älskar: Kim & Fantasy

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards