Alla inlägg den 5 februari 2008

Av Nathalie - 5 februari 2008 23:12

Jag är rädd, jag har alltid varit rädd.

Rädd för hur framtiden skulle se ut,Rädd för att bli mobbad,Rädd för att något skulle hända och att alla i min familj dog,Rädd för att vara för glad över något eller se fram emot något och sedan få världens besvikelse på halsen.

Jag är rädd nu, Rädd för att misslyckas, Rädd för att få se jorden gå under och  Rädd för dig.


Rädslan vi alla känner går aldrig att bli av med egentligen, alla känner någon sorts rädsla och vissa finner till och med sin styrka där.

Men inte jag. Feghet och ensamhet blir till världens svaghet och mörkret man känner även fast det är ljust tar alla krafter man har.


Viljan att förändra saker skapar rädsla hos vissa, viljestyrkan är det bästa man har, men om man nått botten är det inte lika lätt att klättra upp för repet igen eftersom att det finns väldigt stora knutar ivägen.


fråga mig inte vad jag babblar om. Rädsla är en farlig sak. 

Av Nathalie - 5 februari 2008 17:38

Vi har vuxit.

Det var ju oundvikligt men att det ska kännas så idiotiskt var ju inge kul.

_

Imorgon SKA JAG sova i min säng, kanske..

_

Uscha jag har prov imorgon och jag har ingen lust att läsa till de..


Nä nu ska jag spela.


hejs

Av Nathalie - 5 februari 2008 08:04

Första året går som en dans.

Andra året har du inte en chans.

Tredje året blir kort speciellt när du längtar bort.






Godmorgon.

Snart börjar vi...

Usch jag har bara lust att vara hemma i sängen..

men det har jag inte tid med..

Haha jag sover ju inte ens i min egna säng, utan jag har bosatt mig där nere.. Jag vågar knappt sova i mitt rum..hmm aja nu ska jag gå.


hejssvejs

Presentation


Född: 1989
Bor: Norrbotten
Älskar: Kim & Fantasy

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards