Alla inlägg under november 2007

Av Nathalie - 16 november 2007 07:57

Godmorgon.

Hur mår du? Har du sovit gott? inga mardrömmar?


Jag mår åt helvete för det var is kallt till skolan, jag sov dåligt för katterna åt på mina fötter och nej jag hade faktiskt inga mardrömmar men jag visste att denna fredag skulle jag sent glömma.

Jag menar att jag känner på mig att något ska hända då jag tagit mig till lule idag och de lär ju bli intressant att se vad det är.


 Jag har långkalsonger och byxor jag tog på mig en tjock tröja under min vanliga tröja då jag kom till skolan så nu är det nästan för varmt.

Jag är iaf jävligt trött och vill bara sova så jag tror nästan att det bästa för mig vore om jag for hem till byn och sov istället för att vara här på skolan lr fara hem till lule.

Men sagt är sagt så det ska bära av till lule, även fast det är jobbigt med kylan.


Nu ska jag gå med whiz till smådjurshuset för att för en gångs skull har vi lektioner i samma byggnad..haha..

sovgott...

hejs

Av Nathalie - 15 november 2007 22:11

I feel guilty about the way i´m handling all the things in my life.

I think i have a little problem that some people call schizophrenia.

I´m trying to do everything right but almost averything are going wrong and i blame all the things that are going on in my head, it´s almost like i have this voices in my head telling me what to do or not to do and then when they disagree i get a very big headache.


So if you think i´m crazy i probably am.


Bye 

Av Nathalie - 15 november 2007 17:13

Försovning idag och åt helvete med planering och läxor.

Fredag imorgon och sen är det helg.


Få se nu, det finns magda/emma/malin/becca/kim. Vi alla är less på varandra, hela klassen är less på någon och alla läxor vi har nu, men konstigt är det inte med tanke på att de är 3:e och sista året. Till sommaren då vi tar studenten kommer nog allt ha ordnat upp sig och vi alla är lyckliga för att slippa vara med varandra nå mer, då är det inget tvång, för då om man vill vara med någon lyfter man på luren och pratar å sen far iväg å umgås.

Jippie jag skriver nu för jag känner att vara som jag alltid är.

Jag hoppas att varje gång jag öppnar käften eller att jag skriver något som irriterar någon så ska jag få veta det, jag gillar inte att ta första steget i ett bråk men jag älskar att bråka med folk som förtjänar det och som bråkar med mig först.


Lalalalala nu ska ja inte skriva nå mer schvamel utan fortsätta diska istället.


Hejs 

Av Nathalie - 14 november 2007 18:42

Hata dagen idag, jefla bagge som skulle ha sitt roliga med tackorna !!! tråkigt att stå å stirra på dom där jefla fårsskallarna då dom hade lite ja ...


men men  trött som ett aaaaaas sov typ tre timmar i natt och nu är jag knäppare än vanligt.

har inget vettigt att säga så jag ska nog sluta skriva nu och se mer på tv !


*Jag vet att du vet att han sa vad jag vet som inte du vet, de du inte vet fick jag veta och med andra ord vet jag att du vet vad jag vet som inte du vet vad det är.*



hejs 

Av Nathalie - 14 november 2007 08:02

Godmorgon. Här sitter man och väntar på att samhälls ska börja och jag fryser som tusan ! det var fean kallt ute då jag och Whiz skulle gå till skolan!


På andra lektionen är det engelska och då har vi förhoppningsvis datasalen för då kan jag renskriva arbetet till lotta, jag hoppas också att jag kan få låna den där filmen av emma idag så jag kan göra engelska uppgifterna !! men de lär väl inte hända ????


asså jag ska väl inte vara så negativ innan skoldagen har börjat men som de verkar som nu vill jag skippa lektionen efter lunch och börja på projektet istället och sen fara hem tidigare, men de är också för att jag har sovit väldigt väldigt lite i natt och jag hann ingen frukost imorse heller !!!!


gaaaaah jag blir galen, men it gör de nå.

Vi hörs väl sen =P


Hejssvejs

Av Nathalie - 13 november 2007 18:46

de är otroligt att de är så pass många som besöker min blogg varje dag.


Idag har jag varit arg väldigt mkt, jag åt ingen frukost, då jag kom till skolan fick jag sms,Kakan den jäveln kunde it va tyst på lektionen och kastade pappers plan i huvudet på Lotta.

Jag måste göra en "berättelse" om kalven osv till fredag och vi hade fotografering idag och det blev katastrof för Malin gjorde att jag höll på att skratta ihjäl mig.

Jag ät två skedar av fil till lunch sen blev jag så jefla irri så jag drog.


Men en rolig sak var att igår när therese sa att whiz och mik var kära för att dom satt och diskutera osv osv =P skit skoj.



jag har inget intressant att säga så jag ska fortsätta se på ncis


/tjo 

Av Nathalie - 12 november 2007 13:23

Wie nu sitter man i datasalen och de är svenska lektion. Jag har letat lite fakta men jag kan fean inte koncentrera mig.

Så jag sitter här å pratar med Rebus/Whiz på msn även fast hon sitter brevid mig.

Jasi, dagen idag går så jäkla långsamt så de enda jag gör är att längta tills vi slutar !!


/Tjo

Av Nathalie - 10 november 2007 23:37

Yeah !! Hello!

You all know me by now and i don´t have anything to say.

That´s good right?

Humm, i´m crazy and shy and i like to talk shit. I´m so false that i don´t have any friends.

That´s nice right?

Ohh i forgot. I can´t say any of this to you but i´ve killed someone yesterday, hahaha and i´m not afraid of it.

That´s bullshit right ?

hum i think i must shut up now. So sit down and enjoy the show i´ve planed for YA!!


Jasi, snacka om att jag har lite att göra när jag bara säger sånt där svamel.De två senaste dagarna har jag haft knäppa drömmar.

Det har varit lite obehagligt egentligen för det har varit två olika killar på två nätter som drömmarna har handlat om.

Och de var inga killar jag kände igen och så var de ett inslag av att jag hade dödat någon i drömmen också.

Men men drömmar är ju inte verklighet så ja de betyder ju inget, men å andra sidan så kanske jag möter någon av dom där två killarna? =P


Godnatt och sovgott

Presentation


Född: 1989
Bor: Norrbotten
Älskar: Kim & Fantasy

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6
7
8
9 10
11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21
22
23 24
25
26 27 28 29 30
<<< November 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards