Alla inlägg den 5 november 2007

Av Nathalie - 5 november 2007 19:08

Lite jobbigt var det nog. Engelskan blev film tittande. Svenskan satt man och fick inte fram någon bra idé att skriva om. Indvalet var prat,prat,prat och film tittande.

Fick sluta tidigt så jag stod å väntade på morfar i nästan en timme. Skulle ladda mobilen då jag kom hem, men mobilladdaren har jag lyckats glömma i lule, jag fick låna en av Chrille och tur var väl det.

Jag har förhoppningsvis bara glömt min börs i skåpet på skolan för om jag inte har gjort det och den är borta så får jag ett nervsammanbrott, men de ser jag imorgon då jag kommer till skolan.


Imorgon bär det av till lule på studiebesök.På onsdag bär det av till lule på studiebesök.


Nä nu ska jag inte skriva nå mer schvamel. !!!


//byebye 

Av Nathalie - 5 november 2007 07:57

Skönt att vara saknad ändå. Mormors kusin hade korsförhöret med mig nu på morgonen för hon ville veta vars jag har hållit hus.

Pölen sa hej i morse å Hennes huvud var väl ok, jag kollade ju inte så nära.


Men bussen var full proppad med folk och jag såg ut som en stoppad potatis eftersom jag fick pelles gamla dunjacka igår så då ser jag väldigt rolig ut i den, men jag bryr mig inte om hur jag ser ut då jag kommer till skolan eftersom det enda jag bryr mig om är att inte frysa arslet av mig.


Snart äre engelska, sen svenska. Indval och sen sluta. Men jag önskar jag kunde sova lite till hehe.


Hejs

Presentation


Född: 1989
Bor: Norrbotten
Älskar: Kim & Fantasy

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6
7
8
9 10
11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21
22
23 24
25
26 27 28 29 30
<<< November 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards