Alla inlägg den 21 november 2020

Av Nathalie - 21 november 2020 15:06

Om jag kommer ihåg rätt så var det förra veckan.. Annars var det veckan innan..
Dom jag fick ett städ ryck och tvättade fönstren på insidan och böt till de gardiner som ska hänga i Jul.

Så inatt dammsög jag här uppe och i källaren.
Jag snabb skurade golven och rengjorde kattlådan (så vi inte repeterar förra helgens misstag).
Såå när jag duschat och hoppat i säng var klockan kring 3 i natt och när jag väl la mig till rätta efter att ha spelat My café på plattan var klockan strax efter 4.

Nu så har jag startat andra tvättmaskinen, varit ut med sopor, fyllt på fågelmataren och varit på affären.
Lite senare ska jag och Kim lufta elementen för att se om det är mycket luft där sen vvs montören fixade elementet i den lilla toan i tisdags och elementet i hallen.
På den lilla toan så hade elementet droppat vatten och det i hallen hade varit kallt i mer än ett år (^_^)

Nåja jag rabblar bara massa saker.
Ha nu en bra lördag alla glada spadar.

Presentation


Född: 1989
Bor: Norrbotten
Älskar: Kim & Fantasy

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards