Alla inlägg den 26 januari 2019

Av Nathalie - 26 januari 2019 12:24

Och ingen har då saknat mitt dravel.
Jag har just kommit hem i alla fall.

Då ska vi se. Förra lördagen kom Siri hit och Patrik hängde med för att det var rollspel måndag. Söndagen kom pappa och hämtade hem Siri och vi allmänt spelade dator under den helgen eller ja Siri skrev sin engelska short story.

Medan Patrik sov måndag så for jag och Kim till stan. Han hade möte på FK 13.00 OCH det var kallt ute!!
Efter mötet gick vi till Subway och fick sällskap av Siri som vi sen körde hem.
Så måndag kväll hade Kim huset fullt pga rollspel och jag for på jobbet.
Tisdag körde jag hem Patrik innan jag for på jobbet.
Onsdag blev en lugn dag och torsdag hade dom rollspel igen. Dom spelar olika rollspel med samma människor. Micke, Viktor, Albin, Patrik och Kim.

Nåja igår kom och jag funderade på att åka till backen men det blev inte. Ådi tänkte att vi skulle dit idag men så blev hon upptagen :)
Det löste sig Iofs för att jag skjutsade runt min kollega som varit vaken hela natten xD
Men åtminstone fick vi båda handlat och han slapp bussen.


Nu ska jag duscha sen äta nå lunch. Ha en bra lördag alla glada spadar. Jobb jobb ikväll.

Presentation


Född: 1989
Bor: Norrbotten
Älskar: Kim & Fantasy

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards