Alla inlägg den 3 januari 2017

Av Nathalie - 3 januari 2017 18:02


En sned bild från igår.

Provade ladda upp en bild från telefonen in i bloggen och nu sitter jag vid datorn och använder den bilden.

Som sagt den blev lite sned :P


Bilden var tagen igår när Jag och Siri väntade på Patrik.

Vi var i öjebyn och skulle hämta några saker, efter det så for vi till stan och jagade lite pokémon.


Promenaden genom stan till Subland var iskall  och när vi gick tillbaka till bilen halkade jag i nedförsbacke, när jag ställer mig upp igen och stampar lite lätt för att bli av med snö då faller jag igen xD

Så jag föll två gånger igår, men det blev inga större problem av de, utan jag blev bara kall och blöt av snön.


Idag har vi sovit väldigt länge, kan ha att göra med att vi var vaken till imorse, men jag har hunnit till Moster E och kolla läget, varit ute och skottat med Patrik (det snöar fortfarande, så om nån timme måste vi ut igen).

Snart dags att gå på affärn, efter siri är klar i köket, och så blir det att fixa något att äta.


Ha en bra tisdag alla glada spadar

Presentation


Född: 1989
Bor: Norrbotten
Älskar: Kim & Fantasy

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards