Alla inlägg den 8 september 2015

Av Nathalie - 8 september 2015 11:08

Förr förra helgen hade vi problem med routern då puh-pojkarna var här ock lana.

Jag och D försökte få till det, D lite mer än jag, de var lördagen den helgen.

Söndagen när dom farit så kom internet tillbaka och jag var tvungen att återställa routern och böt namn från wikholm till borgholmlund och allt fungerade fint.


Igår så flyttade jag upp datorn från källaren i datarummet igen och tog upp routern till hallen där den ska vara och då hade alla router inställningar försvunnit !! .. den kunde inte hitta internet å sa att jag skulle dra ut all ström osv, kunde inte dra ut strömmen för då förstörde jag för kim och jag var förbannad så jag lämnade de igår för att göra ett försök nu .....


när jag sätter i strömmen har jag internet idag !! ... jag har internet med Kabel, men de trådlösa funkade inte...

med kabel står det att jag är kopplad till nätverk Wikholm !!! och jag hade ju ändrat de till borgholmlund !! ...


jag orkar inte göra om det en gång till.. nu får jag vara utan trådlöst ett tag för jag måste återställa den för att kunna få lösenord mm ... så nu får det vara..


ha en underbar dag alla glada spadar

Presentation


Född: 1989
Bor: Norrbotten
Älskar: Kim & Fantasy

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23
24
25 26
27
28 29 30
<<< September 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards