Alla inlägg under april 2015

Av Nathalie - 14 april 2015 00:43

Dagen har varit bra, varit på jobbet och sen har vi haft piss vädret !! ..

Snö/regn och vind .. kan det inte torka upp snart så man kan cykla ..


Hoppas ni har haft en bra måndag och att tisdagen börjar bra ..

Godnatt alla glada spadar

Av Nathalie - 13 april 2015 00:01

Mitt i natten.

Mellan söndag och måndag.

Katten försöker ta sig in i mitt skåp.. förstår inte vad som är så intressant med det.. men men hon slutar väl när hon blir less..


Jag har då tagit mig till säsong tre av förhäxad och middagen blev köttfärssås och makaroner, efterrätt blev kladdkaka och glass..


jag tog ut katten i regnet en liten stund för typ en timme sen, hon var inte så glad över vattnet men vi tog oss in igen efter en stund ^^


vet ni att söndag är en trevlig dag när man bara väntar på att den nya veckan ska starta

rastlös men ändå inte ..

ha nu en bra natt alla glada spadar

Av Nathalie - 12 april 2015 13:54

Jag har nu börjat med att omställa dygnet, tycker det är en bra idé när jag jobbar eftermiddag imorgon och på tisdag för att sen onsdag och torsdag vara vaken hela natten och jobba.


Jag och Kim tog oss i säng efter sex imorse, alltså cirka 06.20 eller nå sånt !! Vaknade till vid tolv och sen fick jag sms av Kicki som skulle hämta siri.

Jag gick upp och var lite social med siri och så kom hennes hämtning, vi surrade lite medan siri åt och packade ihop sig och sen åkte dom.


Kicki påpekade det som vi vet men inte har gjort något åt (än)    alltså att vi borde sätta nå på backen så man kan gå på det från infarten upp på bron eftersom det bara är lera... Huvva för lera men yaaaaay för att våren är här och vi snart kan göra något åt leran..


Helgen har varit bra, och man har hunnit vara lite social med sina syskon inte bara jobba när dom är här.

Man får väl se vad resten av dagen blir, om man ids nå eller inte, jag har iaf dammsugat, jag borde väl fortsätta med rentvätten som jag började med i morse ..

hum ..



nåja ha en bra söndag alla glada spadar

Av Nathalie - 11 april 2015 22:42

Vi var och hämtade ut Siris glasögon idag och Kim kunde hitta svets glasögon till hans projekt..

Ätits tacos till middag och vi har spelat minecraft och sen diablo

Nu ser vi första Matrix filmen


Ha en bra kväll alla glada spadar

Av Nathalie - 10 april 2015 23:41

Nu tittar man på The mysteries of laura genom kanal fem play..

Jag och Siri har spelat minecraft och varit ut lite runt kvarteret...
Före har jag jobbat och så for vi till dollar jag Siri och Patrik när jag slutat ^^
Körde Patrik hem till pålis och jasi fredag är i princip över ^^

Ha en godnatt alla glada spadar

Av Nathalie - 9 april 2015 22:31

Vinden har inte gett sig än..
Jag har jobbat och Patrik med kim har roat sig bäst dom kunnat och Siri tog sig hit efter ett tag..
Nu är jag hemma och ser tv snart sova för jag börjat 06.45 imorgon..

Många mer ord som jag kan få fram men ids inte.. Funderar ni på nå får ni väl fråga...
Godnatt alla glada spadar

Av Nathalie - 8 april 2015 17:26

Vind vind förbannad vind,
Kommer vind att sluta blåsa ?..

Ja vi väckt dörr klockan tidigare idag..
Det var grannen som ville säga att plåten till vår skorsten hade flygit över huset mot den andra grannen (flyget son)

Snörde på sig ytterkläder och plumsa i lera och snö för att hämta den igen..
Mycket som blåst omkull..

Sen har strömmen farit några ggr idag antar det är pga blåst..
Nåja ha en bra onsdag alla glada spadar

Av Nathalie - 7 april 2015 19:40

Jobbat
Hälsat på i Hortlax
Hem gjort middag
Nu i spökhuset och väntar på att dom ska äta middag!!

Have fun tonight!!

Presentation


Född: 1989
Bor: Norrbotten
Älskar: Kim & Fantasy

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18 19
20
21
22 23
24
25 26
27 28 29
30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards