Alla inlägg den 28 maj 2014

Av Nathalie - 28 maj 2014 15:43

Ja nu sitter jag på jobbet inte ofta man skriver då man är där. Händer i princip aldrig.

Idag har man irritationen på hög nivå.
Det är så här, förra veckan fick vi sommar schema och dom sa åt mig att det stämde när jag ifrågasatte början på schemat mitt.
Sedan så fick jag förra veckan ett jobbsms med fem arbetspass (23,24,25,28,29 maj), jag fick alla passen och var glad för det, dessutom fick jag ett sms om 9:e och 13:e Juni och fick det.

Då i fredags 23:e maj for jag och jobbade såg i kalendern deras att någon jobbar redan 29:e så de blev dubbelbokning där och då man pratat med bemanningen och ordnat de säger dom att 9:e och 13:e Juni egentligen skulle vara Juli så dom ändrade det.
Fredag kväll kommer jag ska bli avlöst av natten och hon tittar på mitt schema som bemanningen sagt är rätt (för henne ska jag jobba i sommar).

Schemat är då fel säger hon, då i måndags ringde jag och rättade till det och tyckte att nu är allt tjorv ur världen.

Kommer på jobbet idag 28:e, som jag hade fått förra veckan i sms och så kommer en till tjej!!!!!
Då har hon fått samma pass som jag och bemanningen går inte att få tag i inte cheferna heller eftersom det är röd dag imorgon !!!
Jag sa åt henne att jag stannar och hon åker hem så ska vi prata med dom på bemanningen på fredag.
Vilket som ska den andra tösen få ha kvar sin tid och lön anser jag när dom har bokat oss båda på samma ställe !..

Nåja allting ordnar sig iaf
Ha en bra onsdag alla glada spadar.. ^^

Presentation


Född: 1989
Bor: Norrbotten
Älskar: Kim & Fantasy

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards