Alla inlägg den 4 december 2014

Av Nathalie - 4 december 2014 17:43

Fredag förlorande jag i jenga en gång och vi hade allmänt kul med spel och puh-pojkar..

Lördag kom Siri, Sanna och Albin efter jag och kim tog tur och retur till spelbutiken i lule.
Siri hade kör söndag och jag+sanna for och handla mm.. Påväg hem var vi och hjälpte till kort i öjebyn där Sara höll på att flytta.
Sedan vid hamnviken såg vi en räv.
Hemma igen så roade sig albin och sanna med att göra Pepparkakshus osv ^^

Måndag kom och albin hade möte, efter de blev de lule och sova över, tisdag morgon klippte jag av mig håret och körde hem folket till pålis.
Hem och hämta kim för att hämta min bil i grundvik och sen blev det onsdag
onsdag..

Onsdag igår blev sanna 18. Jag och kim var förbi sen for jag med Lars och hämta lena i älvsbyn.

Nu idag har jag handlat på apoteket mm och är nu hos mormor igen.
Och imorgon har vi jobb jobb hela helgen jobb jobb.

Så ha en bra dag alla glada spadar

Presentation


Född: 1989
Bor: Norrbotten
Älskar: Kim & Fantasy

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards