Alla inlägg under november 2013

Av Nathalie - 17 november 2013 13:17

Sommar söndag med is och snö.
Vi har varmt ute och de blåser,snön har blivit is och isen är glas klar.

Idag ska vi till skogen en sväng och sen får man se.

Imorgon jobbar jag och onsdag är de planerat att ha främmande av ådii.. :)

Ha en bra söndag alla glada spadar

Av Nathalie - 16 november 2013 22:56

Lördag har vi här nu, skönt med lugn helg faktiskt

Bakat morotskaka idag, varit med lars hunnit träffa pappa kikki och patrik på ok.

Nu ser jag corpse bride.

Jag har många ord att skriva men de gör jag inte ikväll...

Av Nathalie - 13 november 2013 21:55

Onsdag idag och jag är trött som tusan.
Jobbade 7.30-19.00 och ska jobba vidare imorgon.
Sen har vi fredag och sen måndag vad jag vet än så länge.

Det har varit tjorvigt med jobbpassen på sistone när det har bokats och sedan ombokats och till och med av bokats.
Jag är ju iaf bra på att hålla koll på bemanningen eftersom jag var tvungen att ringa om de passen dom bokat in mig på nästa helg och december..
Blev avbokad på de för att det hade blivit data missförstånd så då får man se när nästa jobb är och hur många som är ledig i jul.

Nåja jag ska se lite tv och sen sova

Ha en godnatt alla glada spadar

Av Nathalie - 12 november 2013 11:08

Väldigt roligt med drömmar!
Jag sov kring nio imorse och drömmmmmde att någon kom upp på gården och knacka på dörren.
Men de var nå i mig som sa att jag skulle vakna, jag kliver upp går till dörren och jag ser någon gå av bron precis.
Jag öppnar och får prata med karln som var från Anticimex...
Då vi tog hus försäkringen fick vi en gratis koll av dom men det var ju glömt och tömt i huvudet.
Han sa iaf att vi kunde boka om och vi sa hejdå.
Snacka om jobbigt att drömma något och så händer nästan samma i verkligheten man blir lite förvirrad.

Ajja nu ska man ladda för tre jobbdagar på rakrn med ledig start idag.

Ha en bra tisdag alla glada spadar

Av Nathalie - 8 november 2013 22:20

Igåreftermiddag hamna jag ipålis och fick med mig sanna hem.

Idag var de besiktning av bilen och den gick inte igenom så de blir ombesiktning. .
Blev jobb idag också och fick patrik på besök idag också så nu är de två syskon här.

Imorgon och på söndag är de jobb. Hihi

Av Nathalie - 7 november 2013 13:50

Igår fick jag främmande av Kikki, Patrik och Sanna medans dom väntade på att Siri och Lilla Sara skulle bli klar på kören.

De var trevligt atg dom hälsade på, när dom for gjorde jag middag och sen fick jag en snilleblixt.

Jag frågade folket om de var aktuellt med bio och såka blev det.
I söndags såg jag första Thor filmen för första gången och igår blev det Thor 2.

Sällskapet var himla roligt :)
Hade lite Peeeetflaska och man var lite Pantad.
Allt som allt var de en trevlig kväll med T & A & L.

Hemma igen så var det ännu trevligare det blev många timmars surr med Kim och vi la oss och sov kring sex imorse.

Jag har hunnit vara vaken några timmar redan så nu önskar jag alla en trevlig dag.

Av Nathalie - 6 november 2013 01:57

Få se, tisdag natt är det väl.

Jag har jobbat idag.

Jag har hämtat min bil idag.

Jag har gjort middag idag.

Jag har köpt en plast gran idag och jag har stått på händerna idag.


(;nu när jag skriver idag så menar jag ju faktiskt TISDAG DAG för onsdag kommer så fort jag sovit ;)

-----------------------------------


Jag har en youtube användare precis som många andra & jag har några favoriter jag följer och just nu sitter jag och nöter lite youtube musik som en av mina favoriter har gjort så då ska ni få ta del av det.


Jag tycker att den låten sätter sig på hjärnan och videon får en att skratta.

Sen älskar jag låten Good morning Sunshine-Alex Day också men delar en annan låt han har sjungt med Carrie som är en cover:



Så godnatt alla glada spadar


Av Nathalie - 5 november 2013 14:56

Snart är de jobb igen och jag har hunnit åka till stan och fixa lite saker.

Påvägen dit låg en buss i diket nedanför moster E och arbetet med att få upp den hade börjat.
När jag kom tillbaka från stan stod bussen på vägen igen.

Nåja efter jobbet blir det att ta hem min bil från grundvik.

Har inte så mycke att säga just nu så ha en bra dag alla glada spadar.


http://www.pitea-tidningen.se/nyheter/senaste_nytt/buss-gled-av-vagen-7989444-default.aspx

Presentation


Född: 1989
Bor: Norrbotten
Älskar: Kim & Fantasy

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11
12 13
14
15
16 17
18 19 20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards