Alla inlägg den 31 oktober 2013

Av Nathalie - 31 oktober 2013 18:18

Jag har jobbat i veckan och nästa vecka blir de mer jobb :)

Rösten min har inte alls fyngerat så bra igår eller idag, hoppas den är tillbaka imorgon.
Jag har inte ont i halsen och känner mig inte heller sjuk.


Det är helllooweeeeen idag och det knackade nyss på dörren och då jag öppnade så skriker en drös ungar BUS ELLER GODIS.. tyvärr har vi inge godis hemma så jag sa ni får busa hur mycke ni vill :)
Så var de två jätte söta flickor som klätt ut sig till häxa som visade upp att dom fått lite godis och en pinne med choklad doppad marshmellows som hade monster på sig och en hade fått en sopkvast.
Men enligt henne så skulle hon inte flyga iväg på den. ;-)
Senskrämde jag nog stackarna med hur jag lät när jag pratade, väldigt hest och kraxigt.


Igår fick vi tillskarvat antenn uttaget och kopplade i boxern.
Jag och kim är så duktiga :)
Nu sitter jag och ser tv och funderar hur människor är funtade, jag ser på Toddlers and tiaras och fattar inte varför föräldrarna slöser så mycke pengar och inte får nå tillbaka och sen vad tusan lär dom sina små barn ?


Ajja ha en bra torsdag alla glada spadar.. :)

Presentation


Född: 1989
Bor: Norrbotten
Älskar: Kim & Fantasy

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards