Alla inlägg den 23 december 2012

Av Nathalie - 23 december 2012 21:45

Trötter är jag och har varit hela dan vill bara sova men vill ändå inte gå och lägga mig.

vi åt gröt och skink macka i skogen hos trollmor & far ... :)
Kallt är de fortfarande & vi fick oss lite godsaker innan vi for hem & katten blev jätte glad över ännu en boll att leka med.

Av Nathalie - 23 december 2012 15:39

I skrivandets stund sitter jag vid datorn & har en kim till vänster om mig & en Kisse mellan mig & mitt tangentbord.

Det är inte så lätt att skriva när man har en katt under armarna.


Jag jobbade natt i natt, jag började nio & slutade kvart över åtta imorse, jag sov till cirka två & kim var redan vaken då.

Idag ska vi till skogen en sväng, hälsa på & äta med dom, nog för att kim ska dit imorgon också medans jag jobbar & jag hämtar honom då jag slutar.


Det var fint ute imorse, kallt men fint, det var inte helt mörkt och inte helt ljust, men det gick då iaf bra att gå hem som tur är. Jag ramlade i säng ungefär tjugo i nio och jag ställde klockan så jag inte skulle sova bort hela dagen & så jag kan sova ikväll eftersom jag jobbar imorgon igen.


Nåja, jag hade säkert kunna skriva mer intressant här, men jag orkar inte just nu.

Så ha en bra kväll & eftermiddag alla glada spadar för det ska då jag ha.


 

Presentation


Född: 1989
Bor: Norrbotten
Älskar: Kim & Fantasy

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18 19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards