Alla inlägg den 15 mars 2011

Av Nathalie - 15 mars 2011 19:00

Jasi när vi sluta var de minus 1 grad ute och imorse då jag gick till bussen var det minus 17.

Jag fick åka i snååååål med ådii och hennes mammmmi + sööööt vovve ;D
Hamna vid affärerna och mobbade sannapannas mobil tills hon sluta och hon svarade.


Störde andra i telefon samtidigt också, men sanna kom och poka mig och jag gick å störde henne och elin till bussen min gick mot byn.

Nu har jag ätit middag och har täpp näsa m.m


Känner mig inte taggad inför imorgon, men de är redovisning och jag kan inte svika min grupp :P (nog för att jag inte tror Linus & Lars skulle slå ihjäl mig, men jag kmr kämpa mig igenom de trots att man inte lär höra något om jag pratar.)


Ajja ska roa mig bäst jag kan, så alla ni får ha en bra kväll ^^

Av Nathalie - 15 mars 2011 07:52

Godmorgon tisdag, jag sitter i skolans datasal och precis just nu kommer Ådii ingående.


Jag är väl förkyld fortfarande, men jag snorar mindre och har pallat mig till skolan.

Idag är det teckenspråk på morgonen och sedan handledarträff inför praktiken    men de överlever man nog.

Sen är de en lektion till som jag inte riktigt vet vad vi ska göra på.


ajja nu ska jag sluta muppa mig här så ha en bra dag :P

Presentation


Född: 1989
Bor: Norrbotten
Älskar: Kim & Fantasy

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9
10
11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards