Alla inlägg under oktober 2011

Av Nathalie - 5 oktober 2011 17:21

Tjohooo Onsdag idag, var vaken till halv fyra imorse !!

Jag och kim såg på Ironman2 och sen för att jag är lite nööööörd av mig ibland så såg jag på The School of Rock.


Och pga av att vi gick å la oss så sent så klev vi upp tyyyp halv ett och sen vare bara att vänta på lars, som tog mig till till till till byn ;P där är jag nu och inte mycker har hänt faktiskt och mycket lär it hända heller.


ska stanna här till imorgon och bara för att jag kan ska jag dela med mig av en sak som min kära lillasyster sanna irriterande nog har satt i min hjärna:



Det är dessutom sannas youtube kanal, såå nu ska jag roa mig på annat sätt, ha en bra kväll alla glada spadar


Av Nathalie - 4 oktober 2011 22:03

Idag har man varit in till coop med Kim & Stoffe, Coop som enligt PT håller på att sjunka.


Har inte gjort så mycket idag, sett lite ghostwhisperer och spelat en massa Sims2 för jag installerade om det igår :)

Så jo jag har nördat litegranna ;D


Vi har dessutom jobbat med händerna idag, Kim har klippt en massa piller papper och lilla jag har täljt i trä med en sämst kniv och knasigt träbit ^^

Så får man väl se hur det kommer gå vidare :)


Nåja nu ska jag roa mig bättre med annat, så ha en bra kväll alla glada spadar

Av Nathalie - 3 oktober 2011 18:42

Idag har vi varit duktiga som tusan, åtminstone jag  

Haha när vi väl varit hemma en liten stund så stängde jag av datorn och plockade isär den och städade nästan från golv till tak i de lilla rummet i de stora huset som står i skogen.


JAG dammmmmade en massa och torkade en massa, dammmmmsög och möblerade om med hjälp av sötnosen.

Det enda som är kvar är att bädda rent i sängen faktiskt.

Mer än så har jag inte att säga, tyckte bara ni skulle få veta ^^ 

Av Nathalie - 3 oktober 2011 12:48

Nu har 81kr försvunnit till 20st tvättsvampar, 144tvättlappar, 1000ml duschtvål,160g godis & 80g choklad plus en plastpåse och allt är inköpt på Dollarstore !!


Vi har varit in i stan idag, lämnat papper hos FK, fixat kims däck, tankat och varit in på Dollar och visst innan vi kom in i Dollar satt jag och tänkte på Jul Jul strålande jul (fyf*an vad det är kul) och så då vi kommer in i Dollarstore så vad ser man inte där om en massa juldekorationer osv  

Och jag kände WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAT, bara tredje oktober och julen har kommit till Dollar redan, nåja visst är de väl bra att vara ute i god tid, men va tusan snön har inte kommit än  


Vilket som, vi är tillbaka i skogen nu och roar oss, sen får man väl se vad resten av dagen erbjuder.

Ha en bra dag alla glada spadar  

Av Nathalie - 2 oktober 2011 20:30

Söndag är det idag, vi vaknade till en grå och grummmmlig dag där regnet öste ner.

Tiden gick vidare och jag brottades med minst tusen ton dammmm på den fina hyllan ovanför sängen medans trollmor städade där nere.


Mitt i allt damm så dök trollmormor+man upp och strax därpå brortroll+flickväntroll med den lilla trollprinsssesssan.

Middag serverades och åts opp, datoriserande har också skett idag, strax efter middag blev det efterrätt och sedan hejdå åt trollmormor.


Från ingenstans dök barnböcker upp, både bror och sötnos, så vi tittade på en hel drös bilder och läste gulliga saker.

Sedan har det inte hänt så mycket, jag var ut med sötnosen i ett försök att hitta bra träbit men he gick it, hittade en blöt planka så den är intagen för torknings en om jag lyckas göra något av den är en annan sak.


Nåja har inte så mycket mer att dela med mig till er så ha en fortsatt bra kväll Alla glada spadar ;D

Av Nathalie - 1 oktober 2011 19:17

Det är lördag idag och det är den första av något men också en födelsedag så Grattis Whiz.


Idag hände inte mycke, drog ut kim för att titta hur de såg ut vid grillen och sen så har inte så mycket mer än duschning och god matlagning skett.

Dagen idag har helt enkelt varit lugn som tusan.


Så eftersom jag inte har något absolut spännande att rapportera så avslutar jag här med att säga, ha en godkväll alla glada spadar.

Presentation


Född: 1989
Bor: Norrbotten
Älskar: Kim & Fantasy

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15 16
17 18 19
20
21
22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards