Alla inlägg den 10 januari 2011

Av Nathalie - 10 januari 2011 18:43

Jag gick och la mig strax efter tolv någon gång i natt, och vände och vred på mig och kunde it sova helt enkelt.

Så jag gick ner och hittade en poket bok (som egentligen inte innehåller någon historia alls) och skulle just till att börja läsa som allt blev kolsvart !!


Jag gick ner för att se om mormor och morfar somnat för att säga att dom måste ha en annan väckarklocka i fall strömmen skulle försvinna igen å dom var vaken.

Strömmen försvann en gång till men sen höll den kvar natten igenom och jag hade för säkerhets skull ställt mormors mobil alarm som dom aldrig fått av imorse ;P


Jag sov så skönt när jag väl somnade och vaknade av att någon kröp ner i sängen med mig, när jag vaknade till lite så märkte jag att Kim kommit iaf ;D .. Han hade inte sagt om han skulle de eller inte, men han gjorde de, besiktnings tiden för hans bil var kring halv nio imorse och vid nio så blev jag väckt.


Sen har de inte hänt så mkt mer idag, haft främmande av kim till ungefär två och sen for jag tur och retur till stan med Sara och Lars sen såg man på då mormor irriterade sig över middagen och nu är de lugna gatan när mormor och eva + magnus är och Grattar fia som fyller 40 år idag.


Nåååjja nu ids jag inte skriva mer, ha en bra kväll alla glada spadar

Presentation


Född: 1989
Bor: Norrbotten
Älskar: Kim & Fantasy

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6
7
8 9
10 11 12 13
14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards