Alla inlägg den 22 september 2010

Av Nathalie - 22 september 2010 15:14

Morgonen började med själv studier (lr grupp arbete egentligen men jag valde att arbeta hem ifrån).

Så jag halv stressade till skolan för att lyssna på Konsumetvägledningen (lr vad de nu heter) och nog gick de bra att lyssna.


Efter de var de dags !! den stora REDOVISNINGEN som alla hatar och flyr ifrån med stor rädsla.

Jag, Jennie och Katja skulle redovisa om Celestin Freinet och vi hade en halvtimme på oss att prata info och göra redovisningen så pedagogisk som möjligt och vi körde väl på i cirka 27 - 28 minuter och sen fick vi lite feedback.

De skojjiga var att vi hade övat innan hur lång tid de skulle ta och de tog längre tid att göra redovisningen än då vi övade.


Min lilla del tyckte jag blev himla lyckat för jag hade bakat och skulle bjuda på fika och jag tyckte att katja var himla duktig även fast jag tror hon var den mest nervösa av oss alla tre.

Jennie kände sig stressad sa hon och ändå var hon lugn och kunde prata på i hela nio minuter.


Jag är iaf glad att ena redovisningen är över nu återstår bara två grupp arbeten till som ska redovisas på något höger eller vänster i framtiden.


De var en grupp som redovisade efter oss också och dom tyckte jag också var duktiga.


Jag åkte gratis buss från skolan in mot öjebyn för bussarna har fått för sig att ha gratis åkning fram till idag tror jag de är lr nå sånt, men jag åkte inte själv, Anna från klassen åkte också och vi surrade om allt mellan himmel och jord och hon själv var lite jävlig mot folk och försökte skrämma dom när vi gick till bussen (haha hon kände dom naturligtvis).

Men sen när våra vägar skillllllljdes och jag skulle gå hit till Sara Och Lars så blev jag beskjuten, flera ggr om, och dom blev så tysta så fort jag stannade och tittade på dom ;P (alltså de var tre pojkar som lekte i buskarna och tyckte de var himla kul att reta mig)


Nu sitter jag här och försöker landa, men inte är de lätt inte, speciellt inte när jag känner att idag var gode lyckat ändå.


Nå får väl se vars jag lägger huvudet ikväll. Ni får ha en bra dag :)

Presentation


Född: 1989
Bor: Norrbotten
Älskar: Kim & Fantasy

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards