Alla inlägg den 4 juli 2010

Av Nathalie - 4 juli 2010 17:26

Så här är det, de är söndag och jag är i skogen hos skogstrollen, det har åskat och regnat och varit förbannat varmt idag !


Igår cyklade jag från öjebyn till grundvik och de tog ungefär en timme även om jag klanta mig och åkte fel på ett ställe. Sen så när jag kommit hit och duschat for vi till stan, jag fick mig en loka och sen bar de av till Simon.

Hos simon var de stoffe, danne, jimmy(?), karro och simon själv.. vi såg på när dom spela sen såg vi en äckel film ;P


stoffe kastade ett tomt cigg paket i skallen på mig för han försökte träffa kim :P


Alltså jag har inte känt för att uppdatera något om liv osv på sistone, jag har bara ingen lust, så därför håller jag på att skriva en liten berättelse också som finnsn under kategorin "Story" .. [BARA SÅ NI VET !!!]


Men de är söndag idag, snart ska de ätas och strax efter de ska väl kim köra mig och cykeln tillbaka till lars.


ha en bra dag allt gulligt folk

Presentation


Född: 1989
Bor: Norrbotten
Älskar: Kim & Fantasy

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6 7
8
9 10
11
12 13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards