Alla inlägg den 20 februari 2010

Av Nathalie - 20 februari 2010 17:27

Usch så kallt det är ute !!

Jag har ont i magen nu ;p är för att jag åt blodpalt hos mormor och morfar.


Sanna fick åka hem till pålis på vägen till lillpite med mig och lars.. Före de så har vi varit på kupan, Öb och dollarstore och jag köpte ett nytt litet fotoalbum på Öb för jag ska byta ut mitt trasiga OCH sen tre ramar så då har jag kommit en bit på vägen med att få upp några bilder på väggen.


Jag fryser om fötterna nu gode jobbigt är det kan jag säga :P haha

Av Nathalie - 20 februari 2010 10:10

Morgon morgon, lite kallt har vi här faktiskt.

Vi somna efter två i natt och komiskt nog hade jag fått ett sms vid tre men vatusan jag låg ju å sov.


Sara hade ställt klockan på tio men dom vaknade före så irriterande att man blir störd så fort man sover så gott :P

Jag har ätit macka och sallad till frukost och sanna sitter brevid mig och äter macka hon med, lars håller på att ta fram saras kläder och sara klär sig hahah.


Igår så hade vi gode trevligt, maten blev god (lasange) även om de var första gången jag och sara gjorde den.

Efterrätten var också god men halvt misslyckat med en klump här och var ;D


äsch nu ska jag fortsätta kolla runt en snabbis sen klä mig själv kanske :P

Presentation


Född: 1989
Bor: Norrbotten
Älskar: Kim & Fantasy

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards