Alla inlägg den 20 november 2010

Av Nathalie - 20 november 2010 09:25

att jag ljög väl i senaste inlägget då jag sa att jag stör väl imorgon igen, för de blev visst ett hopp i dagarna.


Men men, torsdag var en ledig dag och jag blev väckt av två samtal som båda hade okänt nr (men jag antar att de var samma person första gången som andra gången, för första gången fick jag inget svar när jag sa hallå osv.)
Sen somna jag om lite till och fick sms där de stod att "jag kommer snart" och då började jag skratta lite väl mycke för mig själv.
Iaf så kom kim till lillpite och där blev de film tittande, ved plockande och besök av Sara/Lars/Thor m.m ...


Torsdag kom och gick och fredag hittade fram, praktiken började 15.00 och kim blev butter på att bilen tjorva ^^ . Praktiken sträckte sig till imorse och Lille lars lars lars Lille lars hämtade mig på busstationen när jag sluta och så nu siter jag vid saras dator och har just ätit frukost och diskat lite ;D


Senare bär de av till byn och där ska de kalassssassss, sedan får man väl se vad som händer, kanske fara till skogen ? lr skogen komma till mig ?


Haha ha en bra dag

Presentation


Född: 1989
Bor: Norrbotten
Älskar: Kim & Fantasy

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4
5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17
18
19
20 21
22 23
24
25 26
27
28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards